Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 13-08-2014 10:31:33

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Senjutsu

Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Raiton no Yoroi
- Hachimon
- Shiro Hebi
- Byakugan
- Medyk
- Jiongu
- Kuroi Kaminari
- Shikotsumyaku
- Suika no Jutsu
- Walka ze Zwierzęciem
- Kult Jashina

http://i58.tinypic.com/30ruse0.jpg



A1 - Wyciszenie
Otrzymane:
- Zdolność pozostania w całkowitym bezruchu, niezbędna do treningu Senjutsu i kumulowania Energii Natury
- Chakra +10

Wymagania:
- Zdobycie informacji lub spotkanie się ze zdolnością Senjutsu
- Zdobycie informacji o metodzie kumulowania Energii Natury
- Trening mający na celu pozostanie w całkowitym bezruchu (40 dawek treningowych wytrwałości)
- Medytacja, pozostając w całkowitym bezruchu (10 dawek treningowych koncentracji)

===============

A2 - Senjutsu
Otrzymane:
- Możliwość aktywacji Trybu Senjutsu (na tym poziomie nie można tworzyć materialnych klonów). Użytkownik, pozostając w kompletnym bezruchu, kumuluje energię natury przez 5 tur. Ilość chakry Natury jest równa 10% maksymalnej chakry użytkownika. Tryb Senjutsu pozostaje aktywny dopóki użytkownik posiada chakrę Natury. W tym trybie wygląd użytkownika przybiera liczne cechy zwierzęce, mocno zniekształcając wygląd ludzki (zależnie od paktu, lub otoczenia w przypadku braku paktu). Na tym poziomie, dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) pobiera 75% kosztu z zasobów chakry Natury, a pozostałe 25% z zasobów chakry użytkownika. Aktywny tryb Senjutsu pobiera dodatkowo 1.000 chakry Natury na turę
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi D i C

Wymagania:
- Trening kumulowania Energii Natury pod okiem użytkownika Senjutsu - człowieka lub zwierzęca (80 dawek treningowych koncentracji) LUB samodzielny trening zdolności kumulowania Energii Natury - pod okiem MG, który wprowadza ryzyko zamiany w posąg i śmierci (140 dawek treningowych koncentracji)

===============

B1 - Chakra Senjutsu I
Otrzymane:
- W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 1 klona dowolnego rodzaju

Wymagania:
- Trening kontroli chakry Senjutsu (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

D1 - Pobór Energii Natury I
Otrzymane:
- Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 25% maksymalnej chakry użytkownika

Wymagania:
- Pobranie łącznie 300.000 chakry Senjutsu

===============

E1 - Stabilne Pobieranie Energii I
Otrzymane:
- Pobieranie Energii Natury trwa o 1 turę krócej

Wymagania:
- Aktywacja Trybu Senjutsu 30 razy

===============

B2 - Chakra Senjutsu II
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki rangi D lub C chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi)

Wymagania:
- Zastosowanie w trybie Senjutsu dowolnej techniki wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 25 razy

===============

C1 - Kumite Senjutsu I
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu)

Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 10 walkach

===============

F1 - Witalność Senjutsu I
Otrzymane:
- Siła +10
- Wytrzymałość +10

Wymagania:
- Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

G1 - Finezja Senjutsu I
Otrzymane:
- Szybkość +10
- Reakcja +10

Wymagania:
- Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C2 - Kumite Senjutsu II
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 10 walkach

===============

A3 - Harmonia z Energią Natury
Otrzymane:
- Zdolność sensoryczna, dzięki której użytkownik odruchowo i bez potrzeby dodatkowego skupienia może wyczuwać skupiska chakry i ich dokładną lokalizację. Zdolność ta nie rozróżnia natur chakry i nie określa ilości chakry w skupisku, możliwe jest jednak rozpoznanie spotkanej wcześniej osoby, wyczuwając jedynie jej chakrę. Zasięg tej zdolności jest nieograniczony

Wymagania:
- Spotkanie się z dowolną zdolnością sensoryczną, będąc w Trybie Senjutsu
- Zdobycie informacji o umiejętnościach sensorycznych Senjutsu
- Trening zdolności sensorycznych w Trybie Senjutsu (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

A4 - Senjutsu II
Otrzymane:
- Na tym etapie, liczba cech zwierzęcych zmniejsza się i ogranicza tylko do wyglądu głowy. Poziom ten sprawia, że dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), pobiera 50% kosztu z zasobów chakry Natury i pozostałe 50% z zasobów zwykłej chakry użytkownika.
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi B

Wymagania:
- Zastosowanie technik Senjutsu rangi C 20 razy
- Trening zdolności Senjutsu (90 dawek treningowych koncentracji)

===============

B3 - Chakra Senjutsu III
Otrzymane:
- W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 3 klony dowolnego rodzaju (dotyczy posiadaczy cechy B1)

Wymagania:
- Trening kontroli chakry Senjutsu (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

D2 - Pobór Energii Natury II
Otrzymane:
- Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 50% maksymalnej chakry użytkownika

Wymagania:
- Pobranie łącznie 500.000 chakry Senjutsu

===============

E2 - Stabilne Pobieranie Energii II
Otrzymane:
- Pobieranie Energii Natury trwa o 1 turę krócej

Wymagania:
- Aktywacja Trybu Senjutsu 50 razy

===============

B4 - Chakra Senjutsu IV
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki rangi B lub A chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi) (dotyczy posiadaczy cechy B2)

Wymagania:
- Zastosowanie w trybie Senjutsu techniki (minimum rangi B) wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 15 razy

===============

C3 - Kumite Senjutsu III
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 20 walkach

===============

F2 - Witalność Senjutsu II
Otrzymane:
- Siła +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Wytrzymałość +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

G2 - Finezja Senjutsu II
Otrzymane:
- Szybkość +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Reakcja +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C4 - Kumite Senjutsu IV
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 20 walkach

===============

A5 - Wsparcie Energii Natury
Otrzymane:
- Zdolność, dzięki której ataki fizyczne posiadają większy zasięg w czasie aktywnego Trybu Senjutsu. Każdy cios zyskuje zwiększony zasięg o 20cm, dzięki czemu pozornie nietrafione uderzenie i tak dosięga celu (zasięg zwiększany jest dookoła ciała użytkownika, a nie tylko w stronę zadawania ciosu)

Wymagania:
- Stoczenie 50 walk stosując zdolności Senjutsu
- Zdobycie informacji o właściwościach bojowych chakry Senjutsu

===============

A6 - Senjutsu III
Otrzymane:
- Na tym etapie, liczba cech zwierzęcych zmniejsza się i ogranicza tylko do wyglądu oczu. Poziom ten sprawia, że dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), pobiera 25% kosztu z zasobów chakry Natury i pozostałe 75% z zasobów zwykłej chakry użytkownika.
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi A

Wymagania:
- Zastosowanie technik Senjutsu rangi B 15 razy
- Trening zdolności Senjutsu (100 dawek treningowych koncentracji)

===============

B5 - Chakra Senjutsu V
Otrzymane:
- W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 5 klonów dowolnego rodzaju (dotyczy posiadaczy cechy B1 i B3)

Wymagania:
- Trening kontroli chakry Senjutsu (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

D3 - Pobór Energii Natury III
Otrzymane:
- Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 100% maksymalnej chakry użytkownika, o ile chakra pobierana jest przez przyzwane zwierzę ze zdolnością Trybu Mędrca.

Wymagania:
- Pobranie łącznie 2.500.000 chakry Senjutsu

===============

E3 - Stabilne Pobieranie Energii III
Otrzymane:
- Możliwość pobierania Energii Natury przez przyzwane zwierzę (maksymalnie 2 jednocześnie), o ile posiada ono zdolność Trybu Mędrca (wymaga stałego kontaktu fizycznego ze zwierzęciem). Jedno zwierzę pobiera chakrę Senjutsu w tempie 5.000/turę

Wymagania:
- Aktywacja Trybu Senjutsu 75 razy

===============

B6 - Chakra Senjutsu VI
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi) (dotyczy posiadaczy cechy B2 i B4)

Wymagania:
- Zastosowanie w trybie Senjutsu techniki (rangi S) wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 5 razy

===============

C5 - Kumite Senjutsu V
Otrzymane:
- Zręczność +15 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 30 walkach

===============

F3 - Witalność Senjutsu III
Otrzymane:
- Siła +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Wytrzymałość +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (80 dawek treningowych wytrwałości)

===============

G3 - Finezja Senjutsu III
Otrzymane:
- Szybkość +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Reakcja +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (80 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C6 - Kumite Senjutsu VI
Otrzymane:
- Zręczność +15 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)

Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 30 walkach

===============

A7 - Perfekcyjne Senjutsu
Otrzymane:
- Perfekcyjne opanowanie Senjutsu sprawia, że użytkownik nie przybiera cech zwierzęcych w czasie trwania Trybu Senjutsu. Pozostają jednak charakterystyczne dla danego użytkownika zabarwienie dookoła oczu. Na tym poziomie dowolne stosowanie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), nie pobiera już chakry Senjutsu, a jedynie zwykłą chakrę użytkownika
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi S

Wymagania:
- Zastosowanie technik Senjutsu rangi A 10 razy
- Odnalezienie informacji o Perfekcji Senjutsu i jej sekretach
- Odszukanie jednego ze Zwojów Senjutsu, których lokalizacja ukrywana jest w tajemnicy
- Trening zdolności Senjutsu (120 dawek treningowych koncentracji)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.party-club.pun.pl www.gv.pun.pl www.sympatia.pun.pl www.kurpie.pun.pl www.agrogames.pun.pl