4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Raiton no Yoroi
- Hachimon
- Shiro Hebi
- Byakugan
- Medyk
- Jiongu
- Kuroi Kaminari
- Shikotsumyaku
- Suika no Jutsu
- Walka ze Zwierzęciem
- Kult Jashina
A1 - Wyciszenie
Otrzymane:
- Zdolność pozostania w całkowitym bezruchu, niezbędna do treningu Senjutsu i kumulowania Energii Natury
- Chakra +10
Wymagania:
- Zdobycie informacji lub spotkanie się ze zdolnością Senjutsu
- Zdobycie informacji o metodzie kumulowania Energii Natury
- Trening mający na celu pozostanie w całkowitym bezruchu (40 dawek treningowych wytrwałości)
- Medytacja, pozostając w całkowitym bezruchu (10 dawek treningowych koncentracji)
===============
A2 - Senjutsu
Otrzymane:
- Możliwość aktywacji Trybu Senjutsu (na tym poziomie nie można tworzyć materialnych klonów). Użytkownik, pozostając w kompletnym bezruchu, kumuluje energię natury przez 5 tur. Ilość chakry Natury jest równa 10% maksymalnej chakry użytkownika. Tryb Senjutsu pozostaje aktywny dopóki użytkownik posiada chakrę Natury. W tym trybie wygląd użytkownika przybiera liczne cechy zwierzęce, mocno zniekształcając wygląd ludzki (zależnie od paktu, lub otoczenia w przypadku braku paktu). Na tym poziomie, dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) pobiera 75% kosztu z zasobów chakry Natury, a pozostałe 25% z zasobów chakry użytkownika. Aktywny tryb Senjutsu pobiera dodatkowo 1.000 chakry Natury na turę
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi D i C
Wymagania:
- Trening kumulowania Energii Natury pod okiem użytkownika Senjutsu - człowieka lub zwierzęca (80 dawek treningowych koncentracji) LUB samodzielny trening zdolności kumulowania Energii Natury - pod okiem MG, który wprowadza ryzyko zamiany w posąg i śmierci (140 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Chakra Senjutsu I
Otrzymane:
- W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 1 klona dowolnego rodzaju
Wymagania:
- Trening kontroli chakry Senjutsu (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
D1 - Pobór Energii Natury I
Otrzymane:
- Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 25% maksymalnej chakry użytkownika
Wymagania:
- Pobranie łącznie 300.000 chakry Senjutsu
===============
E1 - Stabilne Pobieranie Energii I
Otrzymane:
- Pobieranie Energii Natury trwa o 1 turę krócej
Wymagania:
- Aktywacja Trybu Senjutsu 30 razy
===============
B2 - Chakra Senjutsu II
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki rangi D lub C chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi)
Wymagania:
- Zastosowanie w trybie Senjutsu dowolnej techniki wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 25 razy
===============
C1 - Kumite Senjutsu I
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu)
Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 10 walkach
===============
F1 - Witalność Senjutsu I
Otrzymane:
- Siła +10
- Wytrzymałość +10
Wymagania:
- Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
G1 - Finezja Senjutsu I
Otrzymane:
- Szybkość +10
- Reakcja +10
Wymagania:
- Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C2 - Kumite Senjutsu II
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 10 walkach
===============
A3 - Harmonia z Energią Natury
Otrzymane:
- Zdolność sensoryczna, dzięki której użytkownik odruchowo i bez potrzeby dodatkowego skupienia może wyczuwać skupiska chakry i ich dokładną lokalizację. Zdolność ta nie rozróżnia natur chakry i nie określa ilości chakry w skupisku, możliwe jest jednak rozpoznanie spotkanej wcześniej osoby, wyczuwając jedynie jej chakrę. Zasięg tej zdolności jest nieograniczony
Wymagania:
- Spotkanie się z dowolną zdolnością sensoryczną, będąc w Trybie Senjutsu
- Zdobycie informacji o umiejętnościach sensorycznych Senjutsu
- Trening zdolności sensorycznych w Trybie Senjutsu (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
A4 - Senjutsu II
Otrzymane:
- Na tym etapie, liczba cech zwierzęcych zmniejsza się i ogranicza tylko do wyglądu głowy. Poziom ten sprawia, że dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), pobiera 50% kosztu z zasobów chakry Natury i pozostałe 50% z zasobów zwykłej chakry użytkownika.
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi B
Wymagania:
- Zastosowanie technik Senjutsu rangi C 20 razy
- Trening zdolności Senjutsu (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
B3 - Chakra Senjutsu III
Otrzymane:
- W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 3 klony dowolnego rodzaju (dotyczy posiadaczy cechy B1)
Wymagania:
- Trening kontroli chakry Senjutsu (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
D2 - Pobór Energii Natury II
Otrzymane:
- Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 50% maksymalnej chakry użytkownika
Wymagania:
- Pobranie łącznie 500.000 chakry Senjutsu
===============
E2 - Stabilne Pobieranie Energii II
Otrzymane:
- Pobieranie Energii Natury trwa o 1 turę krócej
Wymagania:
- Aktywacja Trybu Senjutsu 50 razy
===============
B4 - Chakra Senjutsu IV
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki rangi B lub A chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi) (dotyczy posiadaczy cechy B2)
Wymagania:
- Zastosowanie w trybie Senjutsu techniki (minimum rangi B) wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 15 razy
===============
C3 - Kumite Senjutsu III
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 20 walkach
===============
F2 - Witalność Senjutsu II
Otrzymane:
- Siła +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Wytrzymałość +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
G2 - Finezja Senjutsu II
Otrzymane:
- Szybkość +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Reakcja +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C4 - Kumite Senjutsu IV
Otrzymane:
- Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 20 walkach
===============
A5 - Wsparcie Energii Natury
Otrzymane:
- Zdolność, dzięki której ataki fizyczne posiadają większy zasięg w czasie aktywnego Trybu Senjutsu. Każdy cios zyskuje zwiększony zasięg o 20cm, dzięki czemu pozornie nietrafione uderzenie i tak dosięga celu (zasięg zwiększany jest dookoła ciała użytkownika, a nie tylko w stronę zadawania ciosu)
Wymagania:
- Stoczenie 50 walk stosując zdolności Senjutsu
- Zdobycie informacji o właściwościach bojowych chakry Senjutsu
===============
A6 - Senjutsu III
Otrzymane:
- Na tym etapie, liczba cech zwierzęcych zmniejsza się i ogranicza tylko do wyglądu oczu. Poziom ten sprawia, że dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), pobiera 25% kosztu z zasobów chakry Natury i pozostałe 75% z zasobów zwykłej chakry użytkownika.
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi A
Wymagania:
- Zastosowanie technik Senjutsu rangi B 15 razy
- Trening zdolności Senjutsu (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
B5 - Chakra Senjutsu V
Otrzymane:
- W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 5 klonów dowolnego rodzaju (dotyczy posiadaczy cechy B1 i B3)
Wymagania:
- Trening kontroli chakry Senjutsu (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
D3 - Pobór Energii Natury III
Otrzymane:
- Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 100% maksymalnej chakry użytkownika, o ile chakra pobierana jest przez przyzwane zwierzę ze zdolnością Trybu Mędrca.
Wymagania:
- Pobranie łącznie 2.500.000 chakry Senjutsu
===============
E3 - Stabilne Pobieranie Energii III
Otrzymane:
- Możliwość pobierania Energii Natury przez przyzwane zwierzę (maksymalnie 2 jednocześnie), o ile posiada ono zdolność Trybu Mędrca (wymaga stałego kontaktu fizycznego ze zwierzęciem). Jedno zwierzę pobiera chakrę Senjutsu w tempie 5.000/turę
Wymagania:
- Aktywacja Trybu Senjutsu 75 razy
===============
B6 - Chakra Senjutsu VI
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi) (dotyczy posiadaczy cechy B2 i B4)
Wymagania:
- Zastosowanie w trybie Senjutsu techniki (rangi S) wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 5 razy
===============
C5 - Kumite Senjutsu V
Otrzymane:
- Zręczność +15 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 30 walkach
===============
F3 - Witalność Senjutsu III
Otrzymane:
- Siła +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Wytrzymałość +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
G3 - Finezja Senjutsu III
Otrzymane:
- Szybkość +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
- Reakcja +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C6 - Kumite Senjutsu VI
Otrzymane:
- Zręczność +15 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania:
- Zastosowanie Trybu Senjutsu w 30 walkach
===============
A7 - Perfekcyjne Senjutsu
Otrzymane:
- Perfekcyjne opanowanie Senjutsu sprawia, że użytkownik nie przybiera cech zwierzęcych w czasie trwania Trybu Senjutsu. Pozostają jednak charakterystyczne dla danego użytkownika zabarwienie dookoła oczu. Na tym poziomie dowolne stosowanie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), nie pobiera już chakry Senjutsu, a jedynie zwykłą chakrę użytkownika
- Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi S
Wymagania:
- Zastosowanie technik Senjutsu rangi A 10 razy
- Odnalezienie informacji o Perfekcji Senjutsu i jej sekretach
- Odszukanie jednego ze Zwojów Senjutsu, których lokalizacja ukrywana jest w tajemnicy
- Trening zdolności Senjutsu (120 dawek treningowych koncentracji)
Offline