Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew: - Raiton no Yoroi - Hachimon - Shiro Hebi - Byakugan - Medyk - Jiongu - Kuroi Kaminari - Shikotsumyaku - Suika no Jutsu - Walka ze Zwierzęciem - Kult Jashina
A1 - Wyciszenie Otrzymane: - Zdolność pozostania w całkowitym bezruchu, niezbędna do treningu Senjutsu i kumulowania Energii Natury - Chakra +10
Wymagania: - Zdobycie informacji lub spotkanie się ze zdolnością Senjutsu - Zdobycie informacji o metodzie kumulowania Energii Natury - Trening mający na celu pozostanie w całkowitym bezruchu (40 dawek treningowych wytrwałości) - Medytacja, pozostając w całkowitym bezruchu (10 dawek treningowych koncentracji)
===============
A2 - Senjutsu Otrzymane: - Możliwość aktywacji Trybu Senjutsu (na tym poziomie nie można tworzyć materialnych klonów). Użytkownik, pozostając w kompletnym bezruchu, kumuluje energię natury przez 5 tur. Ilość chakry Natury jest równa 10% maksymalnej chakry użytkownika. Tryb Senjutsu pozostaje aktywny dopóki użytkownik posiada chakrę Natury. W tym trybie wygląd użytkownika przybiera liczne cechy zwierzęce, mocno zniekształcając wygląd ludzki (zależnie od paktu, lub otoczenia w przypadku braku paktu). Na tym poziomie, dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) pobiera 75% kosztu z zasobów chakry Natury, a pozostałe 25% z zasobów chakry użytkownika. Aktywny tryb Senjutsu pobiera dodatkowo 1.000 chakry Natury na turę - Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi D i C
Wymagania: - Trening kumulowania Energii Natury pod okiem użytkownika Senjutsu - człowieka lub zwierzęca (80 dawek treningowych koncentracji) LUB samodzielny trening zdolności kumulowania Energii Natury - pod okiem MG, który wprowadza ryzyko zamiany w posąg i śmierci (140 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Chakra Senjutsu I Otrzymane: - W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 1 klona dowolnego rodzaju
Wymagania: - Trening kontroli chakry Senjutsu (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
D1 - Pobór Energii Natury I Otrzymane: - Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 25% maksymalnej chakry użytkownika
Wymagania: - Pobranie łącznie 300.000 chakry Senjutsu
===============
E1 - Stabilne Pobieranie Energii I Otrzymane: - Pobieranie Energii Natury trwa o 1 turę krócej
Wymagania: - Aktywacja Trybu Senjutsu 30 razy
===============
B2 - Chakra Senjutsu II Otrzymane: - Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki rangi D lub C chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi)
Wymagania: - Zastosowanie w trybie Senjutsu dowolnej techniki wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 25 razy
===============
C1 - Kumite Senjutsu I Otrzymane: - Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu)
Wymagania: - Zastosowanie Trybu Senjutsu w 10 walkach
===============
F1 - Witalność Senjutsu I Otrzymane: - Siła +10 - Wytrzymałość +10
Wymagania: - Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
G1 - Finezja Senjutsu I Otrzymane: - Szybkość +10 - Reakcja +10
Wymagania: - Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C2 - Kumite Senjutsu II Otrzymane: - Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Zastosowanie Trybu Senjutsu w 10 walkach
===============
A3 - Harmonia z Energią Natury Otrzymane: - Zdolność sensoryczna, dzięki której użytkownik odruchowo i bez potrzeby dodatkowego skupienia może wyczuwać skupiska chakry i ich dokładną lokalizację. Zdolność ta nie rozróżnia natur chakry i nie określa ilości chakry w skupisku, możliwe jest jednak rozpoznanie spotkanej wcześniej osoby, wyczuwając jedynie jej chakrę. Zasięg tej zdolności jest nieograniczony
Wymagania: - Spotkanie się z dowolną zdolnością sensoryczną, będąc w Trybie Senjutsu - Zdobycie informacji o umiejętnościach sensorycznych Senjutsu - Trening zdolności sensorycznych w Trybie Senjutsu (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
A4 - Senjutsu II Otrzymane: - Na tym etapie, liczba cech zwierzęcych zmniejsza się i ogranicza tylko do wyglądu głowy. Poziom ten sprawia, że dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), pobiera 50% kosztu z zasobów chakry Natury i pozostałe 50% z zasobów zwykłej chakry użytkownika. - Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi B
Wymagania: - Zastosowanie technik Senjutsu rangi C 20 razy - Trening zdolności Senjutsu (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
B3 - Chakra Senjutsu III Otrzymane: - W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 3 klony dowolnego rodzaju (dotyczy posiadaczy cechy B1)
Wymagania: - Trening kontroli chakry Senjutsu (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
D2 - Pobór Energii Natury II Otrzymane: - Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 50% maksymalnej chakry użytkownika
Wymagania: - Pobranie łącznie 500.000 chakry Senjutsu
===============
E2 - Stabilne Pobieranie Energii II Otrzymane: - Pobieranie Energii Natury trwa o 1 turę krócej
Wymagania: - Aktywacja Trybu Senjutsu 50 razy
===============
B4 - Chakra Senjutsu IV Otrzymane: - Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki rangi B lub A chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi) (dotyczy posiadaczy cechy B2)
Wymagania: - Zastosowanie w trybie Senjutsu techniki (minimum rangi B) wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 15 razy
===============
C3 - Kumite Senjutsu III Otrzymane: - Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Zastosowanie Trybu Senjutsu w 20 walkach
===============
F2 - Witalność Senjutsu II Otrzymane: - Siła +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi) - Wytrzymałość +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
G2 - Finezja Senjutsu II Otrzymane: - Szybkość +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi) - Reakcja +20 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C4 - Kumite Senjutsu IV Otrzymane: - Zręczność +10 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Zastosowanie Trybu Senjutsu w 20 walkach
===============
A5 - Wsparcie Energii Natury Otrzymane: - Zdolność, dzięki której ataki fizyczne posiadają większy zasięg w czasie aktywnego Trybu Senjutsu. Każdy cios zyskuje zwiększony zasięg o 20cm, dzięki czemu pozornie nietrafione uderzenie i tak dosięga celu (zasięg zwiększany jest dookoła ciała użytkownika, a nie tylko w stronę zadawania ciosu)
Wymagania: - Stoczenie 50 walk stosując zdolności Senjutsu - Zdobycie informacji o właściwościach bojowych chakry Senjutsu
===============
A6 - Senjutsu III Otrzymane: - Na tym etapie, liczba cech zwierzęcych zmniejsza się i ogranicza tylko do wyglądu oczu. Poziom ten sprawia, że dowolne użycie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), pobiera 25% kosztu z zasobów chakry Natury i pozostałe 75% z zasobów zwykłej chakry użytkownika. - Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi A
Wymagania: - Zastosowanie technik Senjutsu rangi B 15 razy - Trening zdolności Senjutsu (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
B5 - Chakra Senjutsu V Otrzymane: - W czasie aktywnego Senjutsu można stworzyć i utrzymać maksymalnie 5 klonów dowolnego rodzaju (dotyczy posiadaczy cechy B1 i B3)
Wymagania: - Trening kontroli chakry Senjutsu (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
D3 - Pobór Energii Natury III Otrzymane: - Ilość Chakry Senjutsu rośnie do 100% maksymalnej chakry użytkownika, o ile chakra pobierana jest przez przyzwane zwierzę ze zdolnością Trybu Mędrca.
Wymagania: - Pobranie łącznie 2.500.000 chakry Senjutsu
===============
E3 - Stabilne Pobieranie Energii III Otrzymane: - Możliwość pobierania Energii Natury przez przyzwane zwierzę (maksymalnie 2 jednocześnie), o ile posiada ono zdolność Trybu Mędrca (wymaga stałego kontaktu fizycznego ze zwierzęciem). Jedno zwierzę pobiera chakrę Senjutsu w tempie 5.000/turę
Wymagania: - Aktywacja Trybu Senjutsu 75 razy
===============
B6 - Chakra Senjutsu VI Otrzymane: - Możliwość wzmocnienia dowolnej techniki chakrą Senjutsu, co skutkuje nadaniem technice rozszerzonych właściwości w trybie Senjutsu (proces odbywa się tak samo jak "Tworzenie Technik" - ten sam dział - i wymaga połowy dawek treningowych co stworzenie techniki konkretnej rangi) (dotyczy posiadaczy cechy B2 i B4)
Wymagania: - Zastosowanie w trybie Senjutsu techniki (rangi S) wykorzystującej chakrę (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu) 5 razy
===============
C5 - Kumite Senjutsu V Otrzymane: - Zręczność +15 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Zastosowanie Trybu Senjutsu w 30 walkach
===============
F3 - Witalność Senjutsu III Otrzymane: - Siła +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi) - Wytrzymałość +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Trening siłowy i wytrzymałościowy w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
G3 - Finezja Senjutsu III Otrzymane: - Szybkość +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi) - Reakcja +30 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Trening szybkości i refleksu w czasie aktywnego Trybu Senjutsu (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C6 - Kumite Senjutsu VI Otrzymane: - Zręczność +15 (w czasie aktywnego Senjutsu - sumuje się z poprzednimi)
Wymagania: - Zastosowanie Trybu Senjutsu w 30 walkach
===============
A7 - Perfekcyjne Senjutsu Otrzymane: - Perfekcyjne opanowanie Senjutsu sprawia, że użytkownik nie przybiera cech zwierzęcych w czasie trwania Trybu Senjutsu. Pozostają jednak charakterystyczne dla danego użytkownika zabarwienie dookoła oczu. Na tym poziomie dowolne stosowanie chakry (oprócz technik Senjutsu i technik wzmocnionych chakrą Senjutsu), nie pobiera już chakry Senjutsu, a jedynie zwykłą chakrę użytkownika - Możliwość nauki i tworzenia technik Senjutsu rangi S
Wymagania: - Zastosowanie technik Senjutsu rangi A 10 razy - Odnalezienie informacji o Perfekcji Senjutsu i jej sekretach - Odszukanie jednego ze Zwojów Senjutsu, których lokalizacja ukrywana jest w tajemnicy - Trening zdolności Senjutsu (120 dawek treningowych koncentracji)
|