Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 22-07-2014 05:02:06

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Chakra

http://i59.tinypic.com/176060.jpg



A1 - Trening chakry
Otrzymane:
- Chakra +5

Wymagania:
- W zależności od ilości posiadanych punktów chakry:
1-99 (posiadane punkty x1 - np. 30 pkt = 30 dawek treningowych koncentracji)
100+ (posiadane punkty x1,5 - np. 120 pkt = 180 dawek treningowych koncentracji)

===============

B1 - Zaawansowana Regeneracja I
Otrzymane:
- Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 10%

Wymagania:
- Zregenerowanie łącznie 50 000 chakry
- Zaliczenie zajęć "Zaawansowana Kontrola Chakry" w Akademii lub fabularne zdobycie wiedzy o zaawansowanej regeneracji chakry

===============

B2 - Zaawansowana Regeneracja II
Otrzymane:
- Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 20% (nie sumuje się z poprzednimi bonusami procentowymi)

Wymagania:
- Zregenerowanie łącznie 100 000 chakry

===============

B3 - Zaawansowana Regeneracja III
Otrzymane:
- Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 30% (nie sumuje się z poprzednimi bonusami procentowymi)

Wymagania:
- Zregenerowanie łącznie 200 000 chakry

===============

B4 - Perfekcyjna Zaawansowana Regeneracja
Otrzymane:
- Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 50% (nie sumuje się z poprzednimi bonusami procentowymi)

Wymagania:
- Zregenerowanie łącznie 300 000 chakry

===============

F1 - Regeneracja Wysiłkowa I
Otrzymane:
- Pozwala na regenerację chakry w czasie treningów statystyk fizycznych (poza statystyką chakrą) - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji

Wymagania:
- Stoczenie 5 walk, wykorzystując 75% swojej chakry w każdej z nich

===============

F2 - Regeneracja Wysiłkowa II
Otrzymane:
- Pozwala na regenerację chakry w czasie treningów dowolnej statystyki, w tym statystyki chakry - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji

Wymagania:
- Stoczenie 10 walk, wykorzystując 90% swojej chakry w każdej z nich

===============

G1 - Regeneracja Rozwojowa I
Otrzymane:
- Pozwala na regenerację chakry w czasie treningów drzew rozwoju (o ile nie zużywa się wtedy chakry) - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji

Wymagania:
- Trening kontroli chakry (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

G2 - Regeneracja Rozwojowa II
Otrzymane:
- Pozwala na regenerację chakry w czasie nauki i tworzenia technik (o ile nie zużywa się wtedy chakry) - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji

Wymagania:
- Trening kontroli chakry (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

C1 - Zaawansowana Kontrola Chakry I
Otrzymane:
- Zmniejsza koszt chakry technik, Zdolności i Kekkei Genkai o 10% (stosowanie zredukowanych kosztów wydłuża wykonywanie techniki/zdolności o 1 turę - efekt pojawia się w następnej turze) - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek

Wymagania:
- Stoczenie 10 pojedynków z użyciem chakry
- Zaliczenie zajęć "Zaawansowana Kontrola Chakry" w Akademii  lub fabularne zdobycie wiedzy o wydajnym zastosowaniu chakry
- Trening kontroli chakry (30 dawek treningowych koncentracji)

===============

C2 - Odruchowa Kontrola Chakry
Otrzymane:
- Pozwala na lepsze kontrolowanie chakry (skupienie jest natychmiastowe i nie wymaga już czekania 1 tury by wykorzystać obniżone koszty chakry)

Wymagania:
- Zastosowanie Zaawansowanej Kontroli Chakry 50 razy
- Trening kontroli chakry (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

L1 - Kontrola Chakry Technik I
Otrzymane:
- Zmniejsza koszt chakry technik o kolejne 10%

Wymagania:
- Wykonanie 20 technik przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry
- Trening kontroli chakry (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

L2 - Kontrola Chakry Technik II
Otrzymane:
- Zmniejsza koszt chakry technik o kolejne 10%

Wymagania:
- Wykonanie 50 technik przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry
- Trening kontroli chakry (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

M1 - Kontrola Chakry Zdolności I
Otrzymane:
- Zmniejsza koszt chakry Zdolności i Kekkei Genkai (nie zmniejsza kosztów technik) o kolejne 10% - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek

Wymagania:
- Użycie lub aktywowanie Kekkei Genkai lub Zdolności 20 razy przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry
- Trening kontroli chakry (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

M2 - Kontrola Chakry Zdolności II
Otrzymane:
- Zmniejsza koszt chakry Zdolności i Kekkei Genkai (nie zmniejsza kosztów technik) o kolejne 10% - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek

Wymagania:
- Użycie lub aktywowanie Kekkei Genkai lub Zdolności 50 razy przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry
- Trening kontroli chakry (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

C3 - Zaawansowana Kontrola Chakry II
Otrzymane:
- Zmniejsza koszt chakry technik, Zdolności i Kekkei Genkai o kolejne 20% - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek

Wymagania:
- Zastosowanie Zaawansowanej Kontroli Chakry 150 razy
- Trening kontroli chakry (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

D1 - Potęga Chakry I
Otrzymane:
- Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Dookoła jego ciała pojawia się mała poświata chakry w wybranym kolorze (wybrany kolor jest stały i należy go umieścić w KP), pojawiają się również lekkie podmuchy powietrza od strony użytkownika. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki

Wymagania:
- Chakra na poziomie 100.000

===============

D2 - Potęga Chakry II
Otrzymane:
- Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Poświata chakry staje się wyraźna i przybiera formę promieniującej powłoki, od strony użytkownika emanują silne porywy powietrza, a podłoże dookoła zaczyna lekko drżeć. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki

Wymagania:
- Chakra na poziomie 120.000

===============

D3 - Potęga Chakry III
Otrzymane:
- Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Drgania podłoża stają się silniejsze i mocno odczuwalne, dodatkowo pod wpływem drgań, podłoże ulega nielicznym pęknięciom i uszkodzeniom. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki

Wymagania:
- Chakra na poziomie 140.000

===============

D4 - Potęga Chakry IV
Otrzymane:
- Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Powłoka chakry rośnie do rozmiarów wielkiej aury. Energia użytkownika unosi powoli w powietrze niewielkie fragmenty podłoża. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki

Wymagania:
- Chakra na poziomie 160.000

===============

D5 - Potęga Chakry V
Otrzymane:
- Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Wstrząsy nasilają się i nabierają siły trzęsienia ziemi, porywy wiatru stają się gwałtowne i potężne niczym huragan. Podłoże ulega licznym i potężnym pęknięciom i zniszczeniom, dodatkowo, jeśli użytkownik posiada naturę chakry Raiton, mogą pojawiać się silne wyładowania elektryczne. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki

Wymagania:
- Chakra na poziomie 200.000

===============

E1 - Wzmocnione Ninjutsu I
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia typowo ofensywnych lub defensywnych technik Ninjutsu. Koszt chakry techniki rośnie o 10%, nieznacznie rośnie również jej siła i zasięg, lub wytrzymałość techniki defensywnej

Wymagania:
- Użycie techniki rangi B lub wyższej 20 razy

===============

E2 - Wzmocnione Ninjutsu II
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia typowo ofensywnych lub defensywnych technik Ninjutsu. Koszt chakry techniki rośnie o 25%, mocno rośnie również jej siła i zasięg, lub wytrzymałość techniki defensywnej

Wymagania:
- Wzmocnienie techniki 20 razy
- Użycie techniki rangi A lub wyższej 15 razy

===============

E3 - Wzmocnione Ninjutsu III
Otrzymane:
- Możliwość wzmocnienia typowo ofensywnych lub defensywnych technik Ninjutsu. Koszt chakry techniki rośnie o 50%, ogromnie rośnie również jej siła i zasięg, lub wytrzymałość techniki defensywnej. Techniki wzmocnione o 50% są traktowane w starciu między technikami (np. Katon vs Suiton) jako wyższe o 1 rangę - na przykład, żeby zatrzymać wzmocnioną technikę Katon rangi C, będzie potrzebna zwykła technika Suiton rangi B

Wymagania:
- Wzmocnienie techniki 50 razy
- Użycie techniki rangi S 10 razy


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.antifapulawy.pun.pl www.untouchables.pun.pl www.haruharu.pun.pl www.onemanarmyrom.pun.pl www.dbvmono.pun.pl