A1 - Trening chakry Otrzymane: - Chakra +5
Wymagania: - W zależności od ilości posiadanych punktów chakry: 1-99 (posiadane punkty x1 - np. 30 pkt = 30 dawek treningowych koncentracji) 100+ (posiadane punkty x1,5 - np. 120 pkt = 180 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Zaawansowana Regeneracja I Otrzymane: - Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 10%
Wymagania: - Zregenerowanie łącznie 50 000 chakry - Zaliczenie zajęć "Zaawansowana Kontrola Chakry" w Akademii lub fabularne zdobycie wiedzy o zaawansowanej regeneracji chakry
===============
B2 - Zaawansowana Regeneracja II Otrzymane: - Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 20% (nie sumuje się z poprzednimi bonusami procentowymi)
Wymagania: - Zregenerowanie łącznie 100 000 chakry
===============
B3 - Zaawansowana Regeneracja III Otrzymane: - Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 30% (nie sumuje się z poprzednimi bonusami procentowymi)
Wymagania: - Zregenerowanie łącznie 200 000 chakry
===============
B4 - Perfekcyjna Zaawansowana Regeneracja Otrzymane: - Przyśpieszenie bazowej regeneracji chakry o 50% (nie sumuje się z poprzednimi bonusami procentowymi)
Wymagania: - Zregenerowanie łącznie 300 000 chakry
===============
F1 - Regeneracja Wysiłkowa I Otrzymane: - Pozwala na regenerację chakry w czasie treningów statystyk fizycznych (poza statystyką chakrą) - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji
Wymagania: - Stoczenie 5 walk, wykorzystując 75% swojej chakry w każdej z nich
===============
F2 - Regeneracja Wysiłkowa II Otrzymane: - Pozwala na regenerację chakry w czasie treningów dowolnej statystyki, w tym statystyki chakry - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji
Wymagania: - Stoczenie 10 walk, wykorzystując 90% swojej chakry w każdej z nich
===============
G1 - Regeneracja Rozwojowa I Otrzymane: - Pozwala na regenerację chakry w czasie treningów drzew rozwoju (o ile nie zużywa się wtedy chakry) - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji
Wymagania: - Trening kontroli chakry (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
G2 - Regeneracja Rozwojowa II Otrzymane: - Pozwala na regenerację chakry w czasie nauki i tworzenia technik (o ile nie zużywa się wtedy chakry) - treningi te nie powodują już również, że po ich wykonaniu trzeba czekać godzinę do regeneracji
Wymagania: - Trening kontroli chakry (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
C1 - Zaawansowana Kontrola Chakry I Otrzymane: - Zmniejsza koszt chakry technik, Zdolności i Kekkei Genkai o 10% (stosowanie zredukowanych kosztów wydłuża wykonywanie techniki/zdolności o 1 turę - efekt pojawia się w następnej turze) - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek
Wymagania: - Stoczenie 10 pojedynków z użyciem chakry - Zaliczenie zajęć "Zaawansowana Kontrola Chakry" w Akademii lub fabularne zdobycie wiedzy o wydajnym zastosowaniu chakry - Trening kontroli chakry (30 dawek treningowych koncentracji)
===============
C2 - Odruchowa Kontrola Chakry Otrzymane: - Pozwala na lepsze kontrolowanie chakry (skupienie jest natychmiastowe i nie wymaga już czekania 1 tury by wykorzystać obniżone koszty chakry)
Wymagania: - Zastosowanie Zaawansowanej Kontroli Chakry 50 razy - Trening kontroli chakry (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
L1 - Kontrola Chakry Technik I Otrzymane: - Zmniejsza koszt chakry technik o kolejne 10%
Wymagania: - Wykonanie 20 technik przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry - Trening kontroli chakry (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
L2 - Kontrola Chakry Technik II Otrzymane: - Zmniejsza koszt chakry technik o kolejne 10%
Wymagania: - Wykonanie 50 technik przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry - Trening kontroli chakry (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
M1 - Kontrola Chakry Zdolności I Otrzymane: - Zmniejsza koszt chakry Zdolności i Kekkei Genkai (nie zmniejsza kosztów technik) o kolejne 10% - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek
Wymagania: - Użycie lub aktywowanie Kekkei Genkai lub Zdolności 20 razy przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry - Trening kontroli chakry (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
M2 - Kontrola Chakry Zdolności II Otrzymane: - Zmniejsza koszt chakry Zdolności i Kekkei Genkai (nie zmniejsza kosztów technik) o kolejne 10% - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek
Wymagania: - Użycie lub aktywowanie Kekkei Genkai lub Zdolności 50 razy przy użyciu Zaawansowanej Kontroli Chakry - Trening kontroli chakry (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
C3 - Zaawansowana Kontrola Chakry II Otrzymane: - Zmniejsza koszt chakry technik, Zdolności i Kekkei Genkai o kolejne 20% - nie dotyczy kosztów utrzymania marionetek
Wymagania: - Zastosowanie Zaawansowanej Kontroli Chakry 150 razy - Trening kontroli chakry (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
D1 - Potęga Chakry I Otrzymane: - Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Dookoła jego ciała pojawia się mała poświata chakry w wybranym kolorze (wybrany kolor jest stały i należy go umieścić w KP), pojawiają się również lekkie podmuchy powietrza od strony użytkownika. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki
Wymagania: - Chakra na poziomie 100.000
===============
D2 - Potęga Chakry II Otrzymane: - Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Poświata chakry staje się wyraźna i przybiera formę promieniującej powłoki, od strony użytkownika emanują silne porywy powietrza, a podłoże dookoła zaczyna lekko drżeć. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki
Wymagania: - Chakra na poziomie 120.000
===============
D3 - Potęga Chakry III Otrzymane: - Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Drgania podłoża stają się silniejsze i mocno odczuwalne, dodatkowo pod wpływem drgań, podłoże ulega nielicznym pęknięciom i uszkodzeniom. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki
Wymagania: - Chakra na poziomie 140.000
===============
D4 - Potęga Chakry IV Otrzymane: - Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Powłoka chakry rośnie do rozmiarów wielkiej aury. Energia użytkownika unosi powoli w powietrze niewielkie fragmenty podłoża. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki
Wymagania: - Chakra na poziomie 160.000
===============
D5 - Potęga Chakry V Otrzymane: - Użytkownik może emanować potęgą, skupiając chakrę. Wstrząsy nasilają się i nabierają siły trzęsienia ziemi, porywy wiatru stają się gwałtowne i potężne niczym huragan. Podłoże ulega licznym i potężnym pęknięciom i zniszczeniom, dodatkowo, jeśli użytkownik posiada naturę chakry Raiton, mogą pojawiać się silne wyładowania elektryczne. Wszelkie efekty i tworzone warunki nie mają i nie mogą mieć żadnego, poza fabularnym, wpływu na przebieg walki
Wymagania: - Chakra na poziomie 200.000
===============
E1 - Wzmocnione Ninjutsu I Otrzymane: - Możliwość wzmocnienia typowo ofensywnych lub defensywnych technik Ninjutsu. Koszt chakry techniki rośnie o 10%, nieznacznie rośnie również jej siła i zasięg, lub wytrzymałość techniki defensywnej
Wymagania: - Użycie techniki rangi B lub wyższej 20 razy
===============
E2 - Wzmocnione Ninjutsu II Otrzymane: - Możliwość wzmocnienia typowo ofensywnych lub defensywnych technik Ninjutsu. Koszt chakry techniki rośnie o 25%, mocno rośnie również jej siła i zasięg, lub wytrzymałość techniki defensywnej
Wymagania: - Wzmocnienie techniki 20 razy - Użycie techniki rangi A lub wyższej 15 razy
===============
E3 - Wzmocnione Ninjutsu III Otrzymane: - Możliwość wzmocnienia typowo ofensywnych lub defensywnych technik Ninjutsu. Koszt chakry techniki rośnie o 50%, ogromnie rośnie również jej siła i zasięg, lub wytrzymałość techniki defensywnej. Techniki wzmocnione o 50% są traktowane w starciu między technikami (np. Katon vs Suiton) jako wyższe o 1 rangę - na przykład, żeby zatrzymać wzmocnioną technikę Katon rangi C, będzie potrzebna zwykła technika Suiton rangi B
Wymagania: - Wzmocnienie techniki 50 razy - Użycie techniki rangi S 10 razy
|