Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 13-03-2013 17:02:02

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Hachimon

Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Suiken Kenpo
- Raiton no Yoroi
- Byakugan
- Shiro Hebi
- Jiongu
- Suika no Jutsu
- Shikotsumyaku
- Senjutsu

- Walka ze Zwierzęciem
- Kult Jashina

http://i61.tinypic.com/t6axxj.jpg



A1 - Hachimon (Kaimon)
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Pierwszej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 5 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+20% Szybkości i Siły)

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 60
- Osiągnięcie cechy A5 Drzewka Walki wręcz
- Odszukanie informacji o zdolności Hachimon zapsianych w zaginionym zwoju Taijutsu w Kraju Ognia
- Spotkanie się z aktywacją Hachimon przez użytkownika tej zdolności
- Trening pod okiem użytkownika Hachimon (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B1 - Szybkość I
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Pierwszej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon)

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C1 - Siła I
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Pierwszej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon)

Wymagania:
- Trening siłowy (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A2 - Kyūmon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Drugiej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 6 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+40% Szybkości i Siły)

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 70
- Otwarcie Pierwszej Bramy 5 razy
- Trening zdolności Hachimon (70 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B2 - Szybkość II
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Drugiej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C2 - Siła II
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Drugiej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening siłowy (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A3 - Seimon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Trzeciej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 8 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+60% Szybkości i Siły)

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 80
- Otwarcie Drugiej Bramy 10 razy
- Trening zdolności Hachimon (80 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B3 - Szybkość III
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Trzeciej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (50 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C3 - Siła III
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Trzeciej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening siłowy (50 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A4 - Shōmon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Czwartej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+80% Szybkości i Siły)

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 100
- Otwarcie Trzeciej Bramy 15 razy
- Trening zdolności Hachimon (90 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B4 - Szybkość IV
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Czwartej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (50 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C4 - Siła IV
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Czwartej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening siłowy (50 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A5 - Tomon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Piątej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+100% Szybkości i Siły)

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 120
- Odnalezienie informacji o Zielonej Bestii Konohy
- Odkrycie sekretu potęgi Zielonej Bestii Konohy
- Otwarcie Czwartej Bramy 20 razy
- Trening zdolności Hachimon (100 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B5 - Szybkość V
Otrzymane:
- Szybkość +20 w czasie aktywnej Piątej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C5 - Siła V
Otrzymane:
- Siła +20 w czasie aktywnej Piątej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening siłowy (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A6 - Keimon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Szóstej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 12 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+120% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, użytkownik nie jest w stanie się poruszać o własnych siłach przez 1 pełny dzień (24h), chyba, że zostanie mu udzielona zaawansowana pomoc medyczna.

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 130
- Otwarcie Piątej Bramy 25 razy
- Trening zdolności Hachimon (120 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B6 - Szybkość VI
Otrzymane:
- Szybkość +20 w czasie aktywnej Szóstej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C6 - Siła VI
Otrzymane:
- Siła +20 w czasie aktywnej Szóstej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening siłowy (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A7 - Kyōmon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Siódmej Bramy (Tylko 1 raz na 3 dni, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+150% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, użytkownik nie jest w stanie się poruszać o własnych siłach przez 3 pełne dni (72h), chyba, że zostanie mu udzielona zaawansowana pomoc medyczna.

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 150
- Odnalezienie informacji o Niebieskiej Bestii Konohy
- Odkrycie sekretu potęgi Niebieskiej Bestii Konohy
- Otwarcie Szóstej Bramy 30 razy
- Trening zdolności Hachimon (150 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B7 - Szybkość VII
Otrzymane:
- Szybkość +20 w czasie aktywnej Siódmej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (80 dawek treningowych wytrwałości)

===============

C7 - Siła VII
Otrzymane:
- Siła +20 w czasie aktywnej Siódmej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się

Wymagania:
- Trening siłowy (80 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A8 - Shimon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Ósmej Bramy na czas 8 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+200% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, ciało użytkownika rozsypuje się w popiół - następuje śmierć

Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 180
- Odnalezienie Zaginionego zwoju z zapiskiem historii i umiejętności Czerwonej Bestii Konohy
- Odszukanie Szkarłatnej Jaskini w Kraju Herbaty i oddanie zwoju Strażnikowi Jaskini
- Pokonanie Strażnika Jaskini
- Otwarcie Siódmej Bramy 50 razy
- Trening zdolności Hachimon (200 dawek treningowych wytrwałości)

Ostatnio edytowany przez Ricco (18-03-2013 02:25:56)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poke-game.pun.pl www.revolution-ua.pun.pl www.radio-hajnowka.pun.pl www.narutofani.pun.pl www.msg-ug.pun.pl