4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Niezwykła zdolność opierająca się na uwolnieniu Błyskawicy.
Użytkownik używa natury chakry Raiton w celu wzmocnienia fizycznych możliwości swojego organizmu.
Szybkość, Wytrzymałość i Siła ulega ogromnemu przyrostowi, dzięki elektrycznej stymulacji komórek.
Możliwości użytkownika Raiton no Yoroi przekraczają ludzkie ograniczenia i dają przewagę w walce.
Ogromna szybkość i siła daje możliwość stosowania wyjątkowych technik, które często są połączeniem Ninjutsu i Taijutsu.
Dodatkowo, ogromna wytrzymałość Pancerza Błyskawic zapewnia wspaniała obronę.
Perfekcyjne opanowanie tej zdolności nie tylko może zapewnić niewrażliwość na drobne ataki z dystansu, ale także na wszelkie techniki Raiton.
Możliwe jest również chwilowe wzmocnienie Raiton no Yoroi, aby zniwelować efekt wielu technik ofensywnych.
Trzeci i Czwarty Raikage słynęli z perfekcyjnego opanowania Raiton no Yoroi. Ich moc była tak wielka, ze mogli się równać z Bijuu.
Siali postrach wśród wrogów, a ich szybkość była niewyobrażalna.
Trzeci Raikage był w stanie odpierać ataki 10 tysięcy wrogich shinobi przez 3 dni i 3 noce, zanim został pokonany.
Raiton no Yoroi I poziom
Shinobi posiada zdolność aktywacji Raiton no Yoroi na I poziomie.
Szybkość, siła i wytrzymałość w czasie aktywnej zdolności zwiększa się o 50% aktualnej wartości.
Kosz chakry: 2.000/turę
Raiton no Yoroi II poziom
Raiton no Yoroi I poziomu ulega usprawnieniu, a moc tej zdolności rośnie dzięki wielu treningom.
Szybkość, siła i wytrzymałość w czasie aktywnej zdolności zwiększa się o 100% aktualnej wartości.
Kosz chakry: 2.000/turę
Raiton no Yoroi III poziom
Shinobi posiada zdolność aktywacji Raiton no Yoroi na II poziomie.
Szybkość, siła i wytrzymałość w czasie aktywnej zdolności zwiększa się o 150% aktualnej wartości (bonus nie sumuje się z Raiton no Yoroi na I poziomie).
Kosz chakry: 4.000/turę
Saikyō no Tate I poziom
Użytkownik jest w stanie wzmocnić aktywne Raiton no Yoroi 2 poziomu, zwiększając swoją wytrzymałość. Takie wzmocnienie Pancerza Błyskawic może zapewnić obronę przed każdym bezpośrednim atakiem Taijutsu i Ninjutsu, o ile wzmocni się wytrzymałość o wystarczającą ilość (ocenia to MG po przyjęciu ciosu/techniki). Zdolność ta nie chroni przed atakami Genjtusu, Amaterasu i Jigokuzuki. Jeśli obrona jest skuteczna nadal może pozostać efekt odrzucenia, mimo braku odniesionych ran.
Wytrzymałość podnoszona jest chwilowo i w kolejnej turze wraca do normy.
Koszt chakry: 1.000/+5 pkt wytrzymałości
====================
Drzewko Rozwoju - Raiton no Yoroi
====================
Offline