Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 11-04-2014 00:47:25

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Jiton

Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Suna

http://i58.tinypic.com/2wly5cj.jpg



A1 - Jiton
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi D

Wymagania:
- Zdobycie informacji o zdolności Jiton
- Odnalezienie Magnetycznego Pustelnika w Kraju Wiatru i stoczenie z nim walki
- Trening pod okiem użytkownika Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

B1 - Złoty Pył I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi D
- Umiejętność kontroli posiadanego Złotego Pyłu na odległość 1m. Koszt chakry: 1.000/turę

Wymagania:
- Posiadanie cechy A1 Drzewka Suna
- Odnalezienie zapisków z informacjami o Kontroli Złotego Pyłu
- Trening Zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

B2 - Złoty Pył II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi C

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi D 25 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

B3 - Złoty Pył III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi B

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi C 20 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

B4 - Złoty Pył IV
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi A

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi B 15 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (90 dawek treningowych koncentracji)

===============

B5 - Mistrzowski Złoty Pył
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi S

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi A 10 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (100 dawek treningowych koncentracji)

===============

C1 - Żelazny Piasek I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi D
- Umiejętność kontroli posiadanego Żelaznego Piasku na odległość 1m. Koszt chakry: 1.000/turę

Wymagania:
- Posiadanie cechy A1 Drzewka Suna
- Odnalezienie zapisków z informacjami o Kontroli Żelaznego Piasku
- Trening Zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

C2 - Żelazny Piasek II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi C

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi D 25 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

C3 - Żelazny Piasek III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi B

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi C 20 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

C4 - Żelazny Piasek IV
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi A

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi B 15 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (90 dawek treningowych koncentracji)

===============

C5 - Mistrzowski Żelazny Piasek
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi S

Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi A 10 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (100 dawek treningowych koncentracji)

===============

E1 - Domieszka Metalu
Otrzymane:
- Umiejętność zwiększenia ilości Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku, poprzez zmieszanie go ze zwykłym piaskiem (trwa 3 tury i nie ogranicza czynności). Koszt chakry kontroli dużych (zdolnych do zasypania obszaru o średnicy 10m) ilości Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku: 8.000/turę. Zasięg kontroli jest zależny od posiadanego już zasięgu zwykłej kontroli Żelaznego Piasku lub Złotego Pyłu.
(nie jest to wymagane do użycia konkretnej techniki - nawet wymagającej dużej ilości Pyłu/Piasku)

Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem Kontroli Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku
- Posiadanie cechy D1 Drzewka Suna

===============

E2 - Twórca metalu
Otrzymane:
- Ogromny zapas Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku bez potrzeby mieszania go z piaskiem (wystarczy mieć przy sobie mały woreczek materiału). Koszt chakry kontroli ogromnych (zdolnych do zasypania całej wioski) ilości Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku: 12.000/turę. Zasięg kontroli jest zależny od posiadanego już zasięgu zwykłej kontroli Żelaznego Piasku lub Złotego Pyłu.
(nie jest to wymagane do użycia konkretnej techniki - nawet wymagającej dużej ilości Pyłu/Piasku)

Wymagania:
- Stoczenie 100 walk z użyciem Kontroli Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku
- Posiadanie cechy D2 Drzewka Suna

===============

F1 - Kontrola Metalu I
Otrzymane:
- Zdolność do kontroli posiadanego Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku na odległość 5m. Koszt chakry: 2.000/turę

Wymagania:
- Stoczenie 10 walk z użyciem technik lub zdolności Jiton (Złoty Pył lub Żelazny Piasek)

===============

F2 - Kontrola Metalu II
Otrzymane:
- Zdolność do kontroli posiadanego Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku na odległość 10m. Koszt chakry: 4.000/turę

Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem technik lub zdolności Jiton (Złoty Pył lub Żelazny Piasek)

===============

F3 - Mistrzowska Kontrola Metalu
Otrzymane:
- Zdolność do kontroli posiadanego Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku na dowolną odległość w zasięgu wzroku. Koszt chakry: 6.000/turę

Wymagania:
- Stoczenie 40 walk z użyciem technik lub zdolności Jiton (Złoty Pył lub Żelazny Piasek)

===============

D1 - Siła Magnesu I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi C

Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi D 25 razy
- Trening zdolności Jiton (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

D2 - Siła Magnesu II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton opartych zdolnościach magnetycznych rangi B

Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi C 20 razy
- Trening zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

D3 - Siła Magnesu III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton opartych zdolnościach magnetycznych rangi A

Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi B 15 razy
- Trening zdolności Jiton (90 dawek treningowych koncentracji)

===============

D4 - Mistrzowska Siła Magnesu
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton opartych zdolnościach magnetycznych rangi S

Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi A 10 razy
- Trening zdolności Jiton (100 dawek treningowych koncentracji)

===============

G1 - Namagnesowanie I
Otrzymane:
- Umiejętność namagnesowania małych broni miotanych na okres 2 tur. Namagnesowanie bronie mogą odpychać lub przyciągać się nawzajem z każdym metalowym przedmiotem (użytkownik deklaruje w chwili użycia techniki czy broń przyciąga, czy odpycha - w ukrytej wiadomości). Koszt chakry: 1.000/broń

Wymagania:
- Trening zdolności Jiton (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

G2 - Namagnesowanie II
Otrzymane:
- Umiejętność namagnesowania każdego metalowego przedmioty na okres 4 tur. Namagnesowanie przedmioty mogą odpychać lub przyciągać się nawzajem z każdym innym metalowym przedmiotem (użytkownik deklaruje w chwili użycia techniki czy broń przyciąga, czy odpycha - w ukrytej wiadomości). Koszt chakry: 2.000/przedmiot

Wymagania:
- Trening zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)

===============

H1 - Kontrola Magnesu I
Otrzymane:
- Zdolność słabej kontroli własnego pola magnetycznego, umożliwiająca zatrzymanie małych broni miotanych (żelaznych). Koszt chakry: 4.000

Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem zdolności lub technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych)

===============

H2 - Kontrola Magnesu II
Otrzymane:
- Zdolność silnej kontroli własnego pola magnetycznego, umożliwiająca zatrzymanie wszelkich broni miotanych (żelaznych) i skierowanie ich w stronę przeciwnika. Umożliwia także odepchnięcie każdej broni żelaznej w zwarciu. Koszt chakry: 8.000

Wymagania:
- Stoczenie 50 walk z użyciem zdolności lub technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych)

===============

A2 - Wzmocnienie Piasku
Otrzymane:
- Możliwość wykonywania wszystkich technik i zdolności Suna (z wyjątkiem Obrony Absolutnej) z wykorzystaniem Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku

Wymagania:
- Posiadanie cechy B3 Drzewka Suna
- Posiadanie cechy D2 Drzewka Suna
- Stoczenie 100 walk z użyciem Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutofani.pun.pl www.radio-hajnowka.pun.pl www.msg-ug.pun.pl www.revolution-ua.pun.pl www.poke-game.pun.pl