4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
A1 - Tajemnica kalorii
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik klanu Akimichi rangi D
- Otrzymywanie zielonych pigułek raz do roku od rady klanu (wystarczy się od nich udać fabularnie). Przed otrzymaniem kolejnej zielonej pigułki, należy wykorzystać poprzednią
Wymagania:
- Przynależność do klanu Akimichi (lub odkrycie tej przynależności)
- Masa ciała minimum 60 kg
- Wysłuchanie historii klanu od innego członka klanu Akimichi
- Odkrycie tajemnicy zielonej pigułki
- Trening pod okiem członka klanu Akimichi (30 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Siła Akimichi I
Otrzymane:
- Siła +5
Wymagania:
- Trening siłowy (20 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C1 - Wytrzymałość Akimichi I
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
Wymagania:
- Stoczenie 10 walk
===============
A2 - Tajemnica kalorii II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik klanu Akimichi rangi C
- Otrzymywanie żółtych pigułek raz do roku od rady klanu (wystarczy się od nich udać fabularnie). Przed otrzymaniem kolejnej żóltej pigułki, należy wykorzystać poprzednią
Wymagania:
- Użycie zielonej pigułki
- Masa ciała minimum 70 kg
- Odkrycie tajemnicy żółtej pigułki
- Trening zdolności klanowych (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B2 - Siła Akimichi II
Otrzymane:
- Siła +5
Wymagania:
- Trening siłowy (20 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C2 - Wytrzymałość Akimichi II
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
Wymagania:
- Stoczenie 10 walk
===============
A3 - Tajemnica kalorii III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik klanu Akimichi rangi B i A
- Otrzymywanie czerwonych pigułek raz do roku od rady klanu (wystarczy się od nich udać fabularnie). Przed otrzymaniem kolejnej czerwonej pigułki, należy wykorzystać poprzednią
Wymagania:
- Użycie żółtej pigułki
- Masa ciała minimum 80 kg
- Odkrycie tajemnicy czerwonej pigułki
- Trening zdolności klanowych (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A4 - Perfekcja Akimichi
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik klanu Akimichi rangi S
- Umiejętność samoczynnej kontroli kalorii, bez potrzeby zażywania pigułek (nawet jeżeli jakaś technika ich wymaga)
Wymagania:
- Odnalezienie zapisków o Choujim Akimichi i jego zdolnościach
- Masa ciała minimum 90 kg
- Użycie czerwonej pigułki i przeżycie
- Trening zdolności klanowych (60 dawek treningowych wytrwałości)
Offline