4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
A1 - Trening zręczności
Otrzymane:
- Zręczność +5
Wymagania:
- W zależności od ilości posiadanych punktów zręczności:
1-99 (posiadane punkty x1 - np. 30 pkt = 30 dawek treningowych wytrwałości)
100+ (posiadane punkty x1,5 - np. 120 pkt = 180 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Równowaga I
Otrzymane:
- Zręczność +5
- Zdolność do poruszania się w pełnym biegu po każdej powierzchni, niezależnie od pogody, bez ryzyka przypadkowego upadku (potknięcia się lub poślizgnięcia)
Wymagania:
- 40 punktów zręczności
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
B2 - Równowaga II
Otrzymane:
- Zręczność +5
- Zdolność do utrzymania równowagi w czasie drgań podłoża, niezależnie od ich siły (trzęsienie ziemi lub wzburzona woda)
Wymagania:
- 60 punktów zręczności
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
B3 - Równowaga III
Otrzymane:
- Zręczność +5
- Umiejętność poruszania się w sposób, który nie pozostawia śladów i dzięki temu utrudnia, bądź nawet uniemożliwia wytropienie
Wymagania:
- 80 punktów zręczności
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
B4 - Niezachwiany
Otrzymane:
- Zdolność do uniknięcia niemal każdego upadku (z wyjątkiem tych wywołanych silnym, bezpośrednim trafieniem i z wyjątkiem sytuacji kiedy shinobi jest skrępowany)
- Zdolność do poruszania się bezszelestnie, nie wywołując żadnego dźwięku
Wymagania:
- 100 punktów zręczności
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Stoczenie 20 walk bez wytrącenia z równowagi lub upadku
===============
C1 - Złodziej I
Otrzymane:
- Zręczność +5
- Możliwość okradania śpiących osób, bez ryzyka ich obudzenia
Wymagania:
- 40 punktów zręczności
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
C2 - Złodziej II
Otrzymane:
- Zręczność +5
- Zdolność do otwierania drzwi zamkniętych na klucz
Wymagania:
- 60 punktów zręczności
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
C3 - Złodziej III
Otrzymane:
- Zręczność +5
- Umiejętność kradzieży kieszonkowej w dowolnej sytuacji (powodzenie zależy od reakcji ofiary i samej sytuacji - ocenia MG)
Wymagania:
- 80 punktów zręczności
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
C4 - Szabrownik
Otrzymane:
- Zdolność do otwierania zaawansowanych zamków
Wymagania:
- 100 punktów zręczności
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Dokonanie 20 udanych kradzieży
Offline