4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Suiken Kenpo
- Raiton no Yoroi
- Byakugan
- Shiro Hebi
- Jiongu
- Suika no Jutsu
- Shikotsumyaku
- Senjutsu
- Walka ze Zwierzęciem
- Kult Jashina
A1 - Hachimon (Kaimon)
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Pierwszej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 5 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+20% Szybkości i Siły)
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 60
- Osiągnięcie cechy A5 Drzewka Walki wręcz
- Odszukanie informacji o zdolności Hachimon zapsianych w zaginionym zwoju Taijutsu w Kraju Ognia
- Spotkanie się z aktywacją Hachimon przez użytkownika tej zdolności
- Trening pod okiem użytkownika Hachimon (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Szybkość I
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Pierwszej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon)
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C1 - Siła I
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Pierwszej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon)
Wymagania:
- Trening siłowy (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A2 - Kyūmon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Drugiej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 6 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+40% Szybkości i Siły)
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 70
- Otwarcie Pierwszej Bramy 5 razy
- Trening zdolności Hachimon (70 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B2 - Szybkość II
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Drugiej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C2 - Siła II
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Drugiej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening siłowy (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A3 - Seimon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Trzeciej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 8 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+60% Szybkości i Siły)
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 80
- Otwarcie Drugiej Bramy 10 razy
- Trening zdolności Hachimon (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B3 - Szybkość III
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Trzeciej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C3 - Siła III
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Trzeciej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening siłowy (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A4 - Shōmon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Czwartej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+80% Szybkości i Siły)
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 100
- Otwarcie Trzeciej Bramy 15 razy
- Trening zdolności Hachimon (90 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B4 - Szybkość IV
Otrzymane:
- Szybkość +10 w czasie aktywnej Czwartej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C4 - Siła IV
Otrzymane:
- Siła +10 w czasie aktywnej Czwartej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening siłowy (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A5 - Tomon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Piątej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+100% Szybkości i Siły)
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 120
- Odnalezienie informacji o Zielonej Bestii Konohy
- Odkrycie sekretu potęgi Zielonej Bestii Konohy
- Otwarcie Czwartej Bramy 20 razy
- Trening zdolności Hachimon (100 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B5 - Szybkość V
Otrzymane:
- Szybkość +20 w czasie aktywnej Piątej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C5 - Siła V
Otrzymane:
- Siła +20 w czasie aktywnej Piątej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening siłowy (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A6 - Keimon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Szóstej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 12 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+120% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, użytkownik nie jest w stanie się poruszać o własnych siłach przez 1 pełny dzień (24h), chyba, że zostanie mu udzielona zaawansowana pomoc medyczna.
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 130
- Otwarcie Piątej Bramy 25 razy
- Trening zdolności Hachimon (120 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B6 - Szybkość VI
Otrzymane:
- Szybkość +20 w czasie aktywnej Szóstej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C6 - Siła VI
Otrzymane:
- Siła +20 w czasie aktywnej Szóstej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening siłowy (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A7 - Kyōmon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Siódmej Bramy (Tylko 1 raz na 3 dni, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+150% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, użytkownik nie jest w stanie się poruszać o własnych siłach przez 3 pełne dni (72h), chyba, że zostanie mu udzielona zaawansowana pomoc medyczna.
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 150
- Odnalezienie informacji o Niebieskiej Bestii Konohy
- Odkrycie sekretu potęgi Niebieskiej Bestii Konohy
- Otwarcie Szóstej Bramy 30 razy
- Trening zdolności Hachimon (150 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B7 - Szybkość VII
Otrzymane:
- Szybkość +20 w czasie aktywnej Siódmej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening z założonymi ciężarkami (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C7 - Siła VII
Otrzymane:
- Siła +20 w czasie aktywnej Siódmej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania:
- Trening siłowy (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A8 - Shimon
Otrzymane:
- Możliwość otwarcia Ósmej Bramy na czas 8 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+200% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, ciało użytkownika rozsypuje się w popiół - następuje śmierć
Wymagania:
- Wytrzymałość pasywna równa 180
- Odnalezienie Zaginionego zwoju z zapiskiem historii i umiejętności Czerwonej Bestii Konohy
- Odszukanie Szkarłatnej Jaskini w Kraju Herbaty i oddanie zwoju Strażnikowi Jaskini
- Pokonanie Strażnika Jaskini
- Otwarcie Siódmej Bramy 50 razy
- Trening zdolności Hachimon (200 dawek treningowych wytrwałości)
Ostatnio edytowany przez Ricco (18-03-2013 02:25:56)
Offline