4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Suna
A1 - Jiton
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi D
Wymagania:
- Zdobycie informacji o zdolności Jiton
- Odnalezienie Magnetycznego Pustelnika w Kraju Wiatru i stoczenie z nim walki
- Trening pod okiem użytkownika Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Złoty Pył I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi D
- Umiejętność kontroli posiadanego Złotego Pyłu na odległość 1m. Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania:
- Posiadanie cechy A1 Drzewka Suna
- Odnalezienie zapisków z informacjami o Kontroli Złotego Pyłu
- Trening Zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
B2 - Złoty Pył II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi C
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi D 25 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
B3 - Złoty Pył III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi B
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi C 20 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
B4 - Złoty Pył IV
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi A
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi B 15 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
B5 - Mistrzowski Złoty Pył
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Złotym Pyle rangi S
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Złotym Pyle rangi A 10 razy
- Trening Kontroli Złotego Pyłu (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
C1 - Żelazny Piasek I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi D
- Umiejętność kontroli posiadanego Żelaznego Piasku na odległość 1m. Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania:
- Posiadanie cechy A1 Drzewka Suna
- Odnalezienie zapisków z informacjami o Kontroli Żelaznego Piasku
- Trening Zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
C2 - Żelazny Piasek II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi C
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi D 25 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
C3 - Żelazny Piasek III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi B
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi C 20 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
C4 - Żelazny Piasek IV
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi A
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi B 15 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
C5 - Mistrzowski Żelazny Piasek
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik opartych na Żelaznym Piasku rangi S
Wymagania:
- Użycie technik opartych na Żelaznym Piasku rangi A 10 razy
- Trening Kontroli Żelaznego Piasku (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
E1 - Domieszka Metalu
Otrzymane:
- Umiejętność zwiększenia ilości Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku, poprzez zmieszanie go ze zwykłym piaskiem (trwa 3 tury i nie ogranicza czynności). Koszt chakry kontroli dużych (zdolnych do zasypania obszaru o średnicy 10m) ilości Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku: 8.000/turę. Zasięg kontroli jest zależny od posiadanego już zasięgu zwykłej kontroli Żelaznego Piasku lub Złotego Pyłu.
(nie jest to wymagane do użycia konkretnej techniki - nawet wymagającej dużej ilości Pyłu/Piasku)
Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem Kontroli Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku
- Posiadanie cechy D1 Drzewka Suna
===============
E2 - Twórca metalu
Otrzymane:
- Ogromny zapas Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku bez potrzeby mieszania go z piaskiem (wystarczy mieć przy sobie mały woreczek materiału). Koszt chakry kontroli ogromnych (zdolnych do zasypania całej wioski) ilości Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku: 12.000/turę. Zasięg kontroli jest zależny od posiadanego już zasięgu zwykłej kontroli Żelaznego Piasku lub Złotego Pyłu.
(nie jest to wymagane do użycia konkretnej techniki - nawet wymagającej dużej ilości Pyłu/Piasku)
Wymagania:
- Stoczenie 100 walk z użyciem Kontroli Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku
- Posiadanie cechy D2 Drzewka Suna
===============
F1 - Kontrola Metalu I
Otrzymane:
- Zdolność do kontroli posiadanego Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku na odległość 5m. Koszt chakry: 2.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 10 walk z użyciem technik lub zdolności Jiton (Złoty Pył lub Żelazny Piasek)
===============
F2 - Kontrola Metalu II
Otrzymane:
- Zdolność do kontroli posiadanego Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku na odległość 10m. Koszt chakry: 4.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem technik lub zdolności Jiton (Złoty Pył lub Żelazny Piasek)
===============
F3 - Mistrzowska Kontrola Metalu
Otrzymane:
- Zdolność do kontroli posiadanego Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku na dowolną odległość w zasięgu wzroku. Koszt chakry: 6.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 40 walk z użyciem technik lub zdolności Jiton (Złoty Pył lub Żelazny Piasek)
===============
D1 - Siła Magnesu I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi C
Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi D 25 razy
- Trening zdolności Jiton (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
D2 - Siła Magnesu II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton opartych zdolnościach magnetycznych rangi B
Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi C 20 razy
- Trening zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
D3 - Siła Magnesu III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton opartych zdolnościach magnetycznych rangi A
Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi B 15 razy
- Trening zdolności Jiton (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
D4 - Mistrzowska Siła Magnesu
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Jiton opartych zdolnościach magnetycznych rangi S
Wymagania:
- Użycie technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych) rangi A 10 razy
- Trening zdolności Jiton (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
G1 - Namagnesowanie I
Otrzymane:
- Umiejętność namagnesowania małych broni miotanych na okres 2 tur. Namagnesowanie bronie mogą odpychać lub przyciągać się nawzajem z każdym metalowym przedmiotem (użytkownik deklaruje w chwili użycia techniki czy broń przyciąga, czy odpycha - w ukrytej wiadomości). Koszt chakry: 1.000/broń
Wymagania:
- Trening zdolności Jiton (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
G2 - Namagnesowanie II
Otrzymane:
- Umiejętność namagnesowania każdego metalowego przedmioty na okres 4 tur. Namagnesowanie przedmioty mogą odpychać lub przyciągać się nawzajem z każdym innym metalowym przedmiotem (użytkownik deklaruje w chwili użycia techniki czy broń przyciąga, czy odpycha - w ukrytej wiadomości). Koszt chakry: 2.000/przedmiot
Wymagania:
- Trening zdolności Jiton (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
H1 - Kontrola Magnesu I
Otrzymane:
- Zdolność słabej kontroli własnego pola magnetycznego, umożliwiająca zatrzymanie małych broni miotanych (żelaznych). Koszt chakry: 4.000
Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem zdolności lub technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych)
===============
H2 - Kontrola Magnesu II
Otrzymane:
- Zdolność silnej kontroli własnego pola magnetycznego, umożliwiająca zatrzymanie wszelkich broni miotanych (żelaznych) i skierowanie ich w stronę przeciwnika. Umożliwia także odepchnięcie każdej broni żelaznej w zwarciu. Koszt chakry: 8.000
Wymagania:
- Stoczenie 50 walk z użyciem zdolności lub technik Jiton (opartych na zdolnościach magnetycznych)
===============
A2 - Wzmocnienie Piasku
Otrzymane:
- Możliwość wykonywania wszystkich technik i zdolności Suna (z wyjątkiem Obrony Absolutnej) z wykorzystaniem Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku
Wymagania:
- Posiadanie cechy B3 Drzewka Suna
- Posiadanie cechy D2 Drzewka Suna
- Stoczenie 100 walk z użyciem Złotego Pyłu lub Żelaznego Piasku
Offline