4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Na forum istnieje system nagród otrzymywanych za różnego rodzaju działania.
Nagrody te zwiększają tempo rozwoju i są odzwierciedleniem doświadczeń zdobywanych przez postać gracza.
Każdy MG ma prawo przydzielić nagrodę za:
- walkę fabularną
- wykonaną misję lub zlecenie
- zdarzenie losowe podczas podróży lub zwiedzania krainy
- dowolne wydarzenie fabularne, które uzna za godne nagrodzenia
Nie każde z w/w zdarzeń musi zasługiwać na nagrodę - ocena należy do MG, który może nie przydzielić żadnej nagrody
Za wymienione czynności można otrzymać (w zależności od zasług):
- od 1 do 20 zrealizowanych dawek treningowych w danej dziedzinie (MG informuje o tej dziedzinie - statystyka, gałąź drzewa rozwoju itd.)
- więcej niż 20 zrealizowanych dawek treningowych w danej dziedzinie (w sytuacjach wyjątkowych fabularnie, lub ważnych globalnie)
- od 1 do 3 punktów danej statystyki (za fabularne sytuacje)
Otrzymane dawki treningowe nie są liczone do dziennego limitu dawek, jakie możemy wykorzystać, trenując
Przykład:
Wytrwałość gracza1 wynosi 10.
Gracz1 otrzymuje 4 ukończone dawki treningowe dla rozwoju siły za przeprowadzoną walkę.
Gracz 1 nadal może wykorzystać wszystkie 10 dawek treningowych do dowolnych ćwiczeń.
W skrajnie wyjątkowych okolicznościach fabularnych, MG może nadać wyjątkową nagrodę w formie przyznania cechy, nawet jeśli nie zostały spełnione wymagania.
Offline