4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Genjutsu
A1 - Fūinjutsu
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Fūinjutsu rangi D
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętujących (30 dawek treningowych koncentracji)
- Zaliczenie dodatkowych zajęć "Systematyka Jutsu" i "Zaawansowana Kontrola Chakry" w Akademii lub fabularne zdobycie wiedzy o technikach pieczętowania
===============
A2 - Fūinjutsu II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Fūinjutsu rangi C
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętujących (40 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie Fūinjutsu rangi D 25 razy
===============
A3 - Fūinjutsu III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Fūinjutsu rangi B
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętujących (60 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie Fūinjutsu rangi C 20 razy
===============
A4 - Fūinjutsu IV
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Fūinjutsu rangi A
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętujących (80 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie Fūinjutsu rangi B 15 razy
===============
A5 - Fūinjutsu V
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Fūinjutsu rangi S
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętujących (100 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie Fūinjutsu rangi A 10 razy
===============
B1 - Pieczętowanie żywiołów
Otrzymane:
- Umiejętność pieczętowania wody i ognia i ziemi w zwoju. Po uwolnieniu techniki, ze zwoju wydobywa się ogromna kałuża wody, zwój się podpala, lub wydobywa się z niego plama błota, a zwój ulega zniszczeniu. Pieczętowanie wymaga położenia zwoju obok źródła danego żywiołu i złożenie znaku tygrysa. Koszt chakry: 2.000
Wymagania:
- Spotkanie się z techniką żywiołu Doton, Suiton lub Katon
- Trening umiejętności pieczętowania (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
B2 - Pieczętowanie jutsu
Otrzymane:
- Umiejętność pieczętowania swoich technik ninjutsu w zwojach (poziom Fūinjutsu musi być równy lub wyższy co pieczętowana technika). Pieczętować można jedynie techniki ninjutsu natur podstawowych i tych bez natury. Zwój można wykorzystać później (wystarczy użycie techniki podstawowej - Kaifū no Jutsu), lub przekazać go komuś innemu. Koszt chakry: chakra za pieczętowaną technikę x2
Wymagania:
- Odnalezienie zaginionego zwoju z informacją o pieczętowaniu technik w Kraju Ziemi
- Trening umiejętności pieczętowania (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
C1 - Pieczętowanie broni I
Otrzymane:
- Możliwość pieczętowania małych broni i przedmiotów (nie większe niż kunai) w specjalnych tatuażach. Aby przyzwać z nich broń wystarczy ich dotknąć. Koszt chakry za każdy przedmiot jest równy przyzywaniu ze zwoju.
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętowania (40 dawek treningowych koncentracji)
- Zdobycie informacji o sposobie pieczętowania przedmiotów
===============
C2 - Pieczętowanie broni II
Otrzymane:
- Możliwość pieczętowania w tatuażach broni i przedmiotów maksymalnie wielkości człowieka.
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętowania (60 dawek treningowych koncentracji)
- Zapieczętowanie 30 małych przedmiotów
===============
C3 - Pieczętowanie broni III
Otrzymane:
- Możliwość wykonywania Kuchiyose no Jutsu za pośrednictwem tatuażu (wciąż należy posiadać samą technikę). Aby to zrobić należy nałożyć własną krew na tatuaż.
Wymagania:
- Trening umiejętności pieczętowania (80 dawek treningowych koncentracji)
- Zapieczętowanie 10 dużych przedmiotów
Ostatnio edytowany przez Shinari (14-05-2013 17:48:25)
Offline