Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 25-04-2015 23:41:17

 MG [S]

Mistrz Gry

577178
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 723
Punktów :   

Akori

Dane Personalne
Imię: Akori
Nazwisko: Himitsu
Wiek: 16
Data Rozpoczęcia: 3 Heisei, Aki (16 lat)
Płeć: Mężczyzna
Grupa Krwi: AB Rh+

Wygląd
Wzrost: 145
Waga: 42
Kolor Oczu: Prawe czerwone, lewe niebieskie
Kolor Włosów: czarny
Sylwetka:
Tzw. Ołówek. To typ mężczyzn, który zawsze wygląda młodo, wręcz chłopięco, nawet w dojrzałym wieku. W przypadku Akoriego dodatkowo niski wzrost sprawia, że bardzo łatwo pomylić go z dzieckiem. Z natury jest szczupły, choć można dostrzec lekką rzeźbę mięśni. Proporcje ciała równomiernie rozłożone, proste, pociągła twarz z nisko osadzonymi brwiami. Włosy proste,  stosunkowo gęste, z grzywka zaczesywana na jeden lub drugi bok.
Cechy Szczególne: Dwubarwne tęczówki

Historia
Charakter:
Akori z jednej strony akceptuje powszechnie przyjęte zasady, z drugiej wiele rzeczy woli zrobić po swojemu. Zamknięty w sobie, nie lubi się z nikim dzielić swoimi uczuciami czy ciekawostkami z prywatnego życia. W danej chwili mówi tyle ile jest to konieczne i ani słowa więcej. Nawet gdyby popadł w tarapaty mało prawdopodobne, że otwarcie poprosi kogoś o pomoc. Jest też krytyczny, nikomu nigdy nie uwierzy na słowo, zawsze będzie szukał potwierdzenia.
Ma anielską cierpliwość, wyprowadzenie go z równowagi zakrawa niemal na cud. Szanuje jednak swoją przestrzeń prywatną, z pewnością zareaguje kiedy ktoś zacznie ją przekraczać. Jest otwarty na nowe doświadczenia i umiejętności, z drugiej strony nie interesuje go wyścig szczurów i rywalizacja. Nie lubi porównywać się z innymi, nie przechwala się tez tym co umie. Jeżeli już ma brać w czymś udział, to raczej pod kątem rozwoju osobistego, niż pokazania innym na co go stać. Inną jego mocną stroną jest umiejętność obserwacji, analizy oraz wyciągania logicznych wniosków. Nieźle nauczył się też wykorzystywać swój niski wzrost, choć kiedyś uważał to za wadę.
Jego cechą charakterystyczna jest spontaniczne działanie oraz improwizacja. Ciężko określić to wada lub zaletą, po prostu taki jest. Takie zachowanie sprawia, że chłopak jest nieprzewidywalny i nigdy nie wiadomo kiedy (i gdzie) coś mu strzeli do głowy.
Do jego wad można zaliczyć trudności współpracy w grupie. Akori od zawsze stawiał tylko na siebie, zaufanie komuś innemu przychodzi mu więc z trudem. Sprawia pozory leniwego i obojętnego. Jeżeli chodzi o ryzyko, to zdecydowanie woli  tego unikać. Podobnie jest z bezpośrednia walką, gdy zostanie przyparty do muru przyjmie wyzwanie, bardziej jednak jest prawdopodobne, iż weźmie "taktyczny odwrót" zostawiając pole do popisu innym

Wstęp do Historii:
Urodził się w wiosce Kumogakure. Wychowywany był tylko przez rodzicielkę, ojca znał tyle co z opowieści matki. Zginął na froncie podczas wojny, choć to po nim odziedziczył nietypowy kolor oczu. Nigdy nie tęsknił za ojcem, po prostu nie znał innego modelu rodziny, dlatego jako dziecko raczej nie ubolewał nad tym. Zresztą nie był jedynym dzieciakiem bez rodzica, lub co gorsza bez rodziców.
Już jako dziecko był niszy od swoich rówieśników. w połączeniu z kolorem oczu stał się celem ataku ze strony innych dzieciaków. Częste bójki, poniżanie czy uciekanie wyrobiło w małym Akorim takie cechy jak zwinność i szybkość, co zresztą nie raz ratowało go przed siniakami. Z upływem czasu tego typu sytuacje sprawiły, ze zaczął unikać innych ludzi. jego ulubionym zajęciem stało się wdrapywanie na okalające wioskę skały, chowanie się w chmurach czy obserwowania życia mieszkańców ze swojego ulubionego punktu widokowego. Pomagał też mieszkańcom wioski w drobnych pracach, często z samej chęci zbicia nudy.
Chęć zostania shinobi zrodziła się mniej więcej kiedy miał dziesięć lat. Nie chodziło tyle o sławę czy epickie przygody, co po prostu otwierało możliwość samoobrony i stałego zarobku. Dużą przeszkodą w zrealizowaniu tego celu była jednak matka Akoriego, która nie chciała aby syn poszedł w ślady ojca. Nie chciała po raz drugi tracić ukochanej osoby. Sytuacja rozwiązała się cztery lata później, kiedy kobieta poważnie zachorowała. Osłabiony już wcześniejszą infekcja organizm w końcu się poddał pozostawiając chłopaka samemu sobie. Po otrzeźwieniu się po stracie matki, opuścił wioskę i zaczął podróżować po świecie szukając własnego miejsca. Gdy skończyły mu się pieniądze łapał się różnych zajęć aby zarobić parę groszy. Pieniądze wydawał raczej na przyziemne rzeczy jak nocleg, ubranie czy jedzenie. Podczas takiej tułaczki pojął, że takie życie przypomina raczej wegetację i nie ma ochoty spędzić tak reszty życia. Wrócił do wioski i do swojego starego marzenia o zostaniu shinobi. Po tym jak dowiedział się wszystkiego co potrzebował wyruszył w stronę kraju herbaty by zacząć swoją przygodę. 
Nauka w akademii nie była niczym specjalnie trudnym. Choć przez większość czasu raczej trzymał się z boku i ukończył akademię z przeciętnym wynikiem, można było odnieść wrażenie, że stać go na więcej. Poza podstawowym programem udało mu się poznać też żywioł swojej chakry.



Historia: Dalsze kartki są jeszcze niezapisane. 
Cele:
- Wieść ustatkowane życie.
- Odwiedzić inne kraje.
- Przeżyć parę ciekawych przygód.
- Rozwijać się.   



http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.agrogames.pun.pl www.party-club.pun.pl www.gv.pun.pl www.muforall.pun.pl www.sympatia.pun.pl