4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Władca Marionetek
- Sensor
- Jiongu
- Senjutsu
- Kult Jashina
Wybór cechy X1, Y1, lub Z1 powoduje zwiększenie wymagań pozostałych poza wybraną odnóg (fioletowa, zielona, niebieska)
A1 - Lecząca chakra
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia medycznych technik D
Wymagania:
- Zaliczenie zajęć dodatkowych "Podstawy Medycyny" w Akademii lub fabularne zdobycie wiedzy o podstawach medycyny
- Trening przy użyciu zwoju medycznego (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
C1 - Transfer chakry
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 500/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Wymagania:
- Wykonanie medycznej techniki aby pomóc innej osobie 10 razy.
===============
C2 - Transfer chakry II
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 1.000/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Wymagania:
- Wykonanie medycznej techniki aby pomóc innej osobie 15 razy.
===============
B1 - Ciekawość świata
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z moździerza (tworzenia pulp)
Wymagania:
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 1 gatunku zioła
===============
B2 - Ciekawość świata II
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia maści poziomu D
Wymagania:
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
A2 - Lecząca chakra II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi C
Wymagania:
- Użycie techniki medycznej rangi D 25 razy
- Trening umiejętności medycznych (50 dawek treningowych koncentracji)
===============
C3 - Transfer chakry III
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 2.000/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Wymagania:
- Wykonanie medycznej techniki aby pomóc innej osobie 20 razy.
===============
B3 - Ciekawość świata III
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia pigułek poziomu D
Wymagania:
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 4 gatunków ziół
- Zbadanie właściwości kombinacji 2 gatunków ziół
===============
A3 - Lecząca chakra III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi B
Wymagania:
- Użycie techniki medycznej rangi C 20 razy
- Uratowanie życia
===============
Y1 - Medyk labolatoryjny
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z praski (do wyrobu pigułek), alembika (do wyrobu ekstraktów, trucizn i antidotum) oraz tłuszczów i łojów do wyrobu maści
- Możliwość tworzenia maści i pigułek poziomu C
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu D
Wymagania:
- Praktyka w wytwarzaniu medykamentów u innego medyka (30 dawek treningowych koncentracji)
- Zbadanie właściwości kombinacji 3 gatunków ziół
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 3 gatunków ziół
===============
F1 - Farmaceuta
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia pigułek poziomu B
Wymagania:
- Wytworzenie 15 pigułek
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie pigułek 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
F2 - Farmaceuta II
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia pigułek poziomu A
Wymagania:
- Wytworzenie 4 różnych pigułek
- Wytworzenie 20 pigułek poziomu B
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie pigułek 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
F3 - Farmaceuta III
Otrzymane:
- Produkcja pigułek przyspieszona o 25%
Wymagania:
- Wytworzenie 6 różnych pigułek
- Wytworzenie 20 pigułek poziomu A
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie pigułek 15 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
K1 - Alchemik
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu C
Wymagania:
- Wytworzenie 15 esencji, trucizn lub antidotum
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie esencji, trucizn lub antidotum 10 razy (nałożenie na broń podczas walki, podanie antidotum sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
K2 - Alchemik II
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu B
Wymagania:
- Wytworzenie 4 różnych esencji, trucizn lub antidotum
- Wytworzenie 20 esencji, trucizn lub antidotum poziomu C
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie esencji, trucizn lub antidotum 10 razy (nałożenie na broń podczas walki, podanie antidotum sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
K3 - Alchemik III
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu A
Wymagania:
- Wytworzenie 6 różnych esencji, trucizn lub antidotum
- Wytworzenie 20 esencji, trucizn lub antidotum poziomu B
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie esencji, trucizn lub antidotum 15 razy (nałożenie na broń podczas walki, podanie antidotum sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
G1 - Dermatolog
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia maści poziomu B
Wymagania:
- Wytworzenie 15 maści
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie maści 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
G2 - Dermatolog II
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia maści poziomu A
Wymagania:
- Wytworzenie 4 różnych maści
- Wytworzenie 20 maści poziomu B
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie maści 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
G3 - Dermatolog III
Otrzymane:
- Produkcja maści przyspieszona o 25%
Wymagania:
- Wytworzenie 6 różnych maści
- Wytworzenie 20 maści poziomu A
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie maści 15 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół
===============
Y2 - Profesor medycyny
Otrzymane:
- Możliwość odkrywania i pozyskiwania nieznanych dotąd gatunków ziół (opis, działanie i występowanie zioła umieszczamy w dziale Eksperymenty do zatwierdzenia)
- Możliwość posiadania własnego laboratorium i szklarni
- Możliwość tworzenia medykamentów na poziomie S (tylko tych, których ścieżki są w pełni ukończone)
Wymagania:
- Wytworzenie 10 różnych medykamentów swojej ścieżki
- Wytworzenie 30 medykamentów poziomu A
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie medykamentów 30 razy
- Trening zdolności alchemicznych w Kraju Ognia (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
Z1 - Medyk bojowy
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi A
- +5 siły
- +5 szybkości
Wymagania:
- Użycie technik medycznych rangi B 15 razy
- Trening zdolności medycznych (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
H1 - Zaawansowana transfuzja chakry
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 5.000/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Wymagania:
- Transfuzja łącznie 50.000 chakry
- Podjęcie leczenia urazów 10 osób
===============
H2 - Zaawansowana transfuzja chakry II
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny lub na niewielką odległość (do 5 metrów), obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 7.500/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Wymagania:
- Transfuzja łącznie 100.000 chakry
- Podjęcie leczenia urazów 10 osób
- Uratowanie życia 2 osobom
===============
I1 - Medyk w przedpolu
Otrzymane:
- +5 zręczności
- +5 siła
- +5 szybkość
Wymagania:
- Wzięcie udziału w 10 walkach
- Zastosowanie medycznych technik na 5 osobach
===============
I2 - Medyk w przedpolu II
Otrzymane:
- +10 zręczności
- +10 siła
- +10 szybkość
Wymagania:
- Wzięcie udziału w 15 walkach
- Zastosowanie medycznych technik na 10 osobach
===============
Z2 - Medyk bojowy II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi S
- +5 siły
- +5 szybkości
Wymagania:
- Użycie technik medycznych rangi A 10 razy
- Trening zdolności medycznych (80 dawek treningowych koncentracji)
- Wzięcie udziału w 25 walkach
- uratowanie życia 5 osobom
===============
J1 - Naosu no Jutsu
Otrzymane:
- Możliwość leczenia ran ciężkich całego ciała (nie wewnętrznych) poprzez ugryzienie. Koszt chakry: 5.000
Wymagania:
- Trening zdolności medycznych (80 dawek treningowych koncentracji)
- Uratowanie życia łącznie 5 osobom
- Odnalezienie informacji o zdolności Naosu no Jutsu w Kraju Wody
- Odszukanie zwoju z zapiskami sekretów tej zdolności w Kraju Wody
===============
J2 - Naosu no Jutsu II
Otrzymane:
- Możliwość leczenia ran ciężkich i wewnętrznych całego ciała poprzez ugryzienie. Koszt chakry: 5.000
Wymagania:
- Trening zdolności medycznych (100 dawek treningowych koncentracji)
- Wyleczenie 15 osób dzięki Naosu no Jutsu
- Odnalezienie zaginionych informacji o Karin i jej zdolnościach
===============
X1 - Wyklęty
Otrzymane:
- Możliwość obrania sobie dowolnego miejsca na mapie jako swoje tajne laboratorium
- Możliwość przeprowadzania eksperymentów
Wymagania:
- Zdobycie informacji o sposobie przeprowadzania eksperymentów
- Szczegółowe zbadanie ciała martwego shinobi (40 dawek treningowych koncentracji)
===============
D1 - Transplantolog
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania zewnętrznych części ciała (ręce, nogi itp.)
Wymagania:
- Zdobycie 5 ciał ludzkich i przechowywanie ich w laboratorium
===============
E1 - Genetyk
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania fragmentów genotypu z jednego ciała do drugiego, co skutkuje przejęciem jednej cechy osoby z której pozyskano geny. Cecha ta będzie miała 50% swojej mocy
Wymagania:
- Wykonanie 5 eksperymentów genetycznych
===============
X2 - Wyklęty II
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia technik na podstawie swoich eksperymentów (maksymalnie poziom B)
Wymagania:
- Wykonanie 15 eksperymentów
===============
D2 - Transplantolog II
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania organów wewnętrznych (serce, wątroba itp.)
Wymagania:
- Wykonanie transplantacji przynajmniej 10 razy
- Pozyskanie przynajmniej 10 ciał do laboratorium
===============
D3 - Transplantolog III
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania organów delikatnych, takich jak oczy
Wymagania:
- Wykonanie transplantacji przynajmniej 20 razy
- Pozyskanie przynajmniej 20 ciał, w tym przynajmniej 5 to członkowie klanów z obudzonymi zdolnościami
===============
E2 - Genetyk II
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania fragmentów genotypu z jednego ciała do drugiego, co skutkuje przejęciem jednej cechy osoby z której pozyskano geny. Cecha ta będzie miała 100% swojej mocy
Wymagania:
- Przeszczepienie genów 15 razy, zbadanie skutków przeszczepu
===============
E3 - Genetyk III
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania fragmentów genotypu z jednego ciała do drugiego, co skutkuje przejęciem 2 cech osoby z której pozyskano geny. Cechy te będą miały 50% swojej mocy.
Wymagania:
- Przeszczepienie genów 20 razy, zbadanie skutków przeszczepu.
===============
D4 - Ekspert transplantologii
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania dowolnej części ciała samemu sobie.
Wymagania:
- Wykonanie transplantacji łącznie 50 razy
- Odnalezienie zapisków o tajnych sposobach przeszczepiania organów
===============
E4 - Ekspert genetyki
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania niemal całego genotypu, dzięki czemu wszystkie cechy dawcy zostają przeniesione na biorcę.
Wymagania:
- Przeszczepienie genów łącznie 50 razy.
- Odnalezienie zapisków Kabuto Yakushiego o jego sposobach przeszczepiania genów
Ostatnio edytowany przez Morris (20-02-2013 19:35:41)
Offline