Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 12-02-2013 15:44:46

 MG Domator

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 592
Punktów :   

Medyk

Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Władca Marionetek
- Sensor
- Jiongu
- Senjutsu
- Kult Jashina

Wybór cechy X1, Y1, lub Z1 powoduje zwiększenie wymagań pozostałych poza wybraną odnóg (fioletowa, zielona, niebieska)

http://i59.tinypic.com/eb6lux.jpg



A1 - Lecząca chakra
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia medycznych technik D

Wymagania:
- Zaliczenie zajęć dodatkowych "Podstawy Medycyny" w Akademii lub fabularne zdobycie wiedzy o podstawach medycyny
- Trening przy użyciu zwoju medycznego (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

C1 - Transfer chakry
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 500/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.

Wymagania:
- Wykonanie medycznej techniki aby pomóc innej osobie 10 razy.

===============

C2 - Transfer chakry II
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 1.000/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.

Wymagania:
- Wykonanie medycznej techniki aby pomóc innej osobie 15 razy.

===============

B1 - Ciekawość świata
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z moździerza (tworzenia pulp)

Wymagania:
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 1 gatunku zioła

===============

B2 - Ciekawość świata II
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia maści poziomu D

Wymagania:
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

A2 - Lecząca chakra II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi C

Wymagania:
- Użycie techniki medycznej rangi D 25 razy
- Trening umiejętności medycznych (50 dawek treningowych koncentracji)

===============

C3 - Transfer chakry III
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 2.000/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.

Wymagania:
- Wykonanie medycznej techniki aby pomóc innej osobie 20 razy.

===============

B3 - Ciekawość świata III
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia pigułek poziomu D

Wymagania:
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 4 gatunków ziół
- Zbadanie właściwości kombinacji 2 gatunków ziół

===============

A3 - Lecząca chakra III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi B

Wymagania:
- Użycie techniki medycznej rangi C 20 razy
- Uratowanie życia

===============

Y1 - Medyk labolatoryjny
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z praski (do wyrobu pigułek), alembika (do wyrobu ekstraktów, trucizn i antidotum) oraz tłuszczów i łojów do wyrobu maści
- Możliwość tworzenia maści i pigułek poziomu C
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu D

Wymagania:
- Praktyka w wytwarzaniu medykamentów u innego medyka (30 dawek treningowych koncentracji)
- Zbadanie właściwości kombinacji 3 gatunków ziół
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 3 gatunków ziół

===============

F1 - Farmaceuta
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia pigułek poziomu B

Wymagania:
- Wytworzenie 15 pigułek
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie pigułek 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

F2 - Farmaceuta II
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia pigułek poziomu A

Wymagania:
- Wytworzenie 4 różnych pigułek
- Wytworzenie 20 pigułek poziomu B
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie pigułek 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

F3 - Farmaceuta III
Otrzymane:
- Produkcja pigułek przyspieszona o 25%

Wymagania:
- Wytworzenie 6 różnych pigułek
- Wytworzenie 20 pigułek poziomu A
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie pigułek 15 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

K1 - Alchemik
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu C

Wymagania:
- Wytworzenie 15 esencji, trucizn lub antidotum
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie esencji, trucizn lub antidotum 10 razy (nałożenie na broń podczas walki, podanie antidotum sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

K2 - Alchemik II
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu B

Wymagania:
- Wytworzenie 4 różnych esencji, trucizn lub antidotum
- Wytworzenie 20 esencji, trucizn lub antidotum poziomu C
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie esencji, trucizn lub antidotum 10 razy (nałożenie na broń podczas walki, podanie antidotum sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

K3 - Alchemik III
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia esencji, trucizn i antidotów poziomu A

Wymagania:
- Wytworzenie 6 różnych esencji, trucizn lub antidotum
- Wytworzenie 20 esencji, trucizn lub antidotum poziomu B
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie esencji, trucizn lub antidotum 15 razy (nałożenie na broń podczas walki, podanie antidotum sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

G1 - Dermatolog
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia maści poziomu B

Wymagania:
- Wytworzenie 15 maści
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie maści 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

G2 - Dermatolog II
Otrzymane:
- Możliwość pozyskiwania +2 ziół
- Możliwość tworzenia maści poziomu A

Wymagania:
- Wytworzenie 4 różnych maści
- Wytworzenie 20 maści poziomu B
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie maści 10 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

G3 - Dermatolog III
Otrzymane:
- Produkcja maści przyspieszona o 25%

Wymagania:
- Wytworzenie 6 różnych maści
- Wytworzenie 20 maści poziomu A
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie maści 15 razy (podanie ich sobie lub innym)
- Odnalezienie i poprawne rozpoznanie 2 gatunków ziół

===============

Y2 - Profesor medycyny
Otrzymane:
- Możliwość odkrywania i pozyskiwania nieznanych dotąd gatunków ziół (opis, działanie i występowanie zioła umieszczamy w dziale Eksperymenty do zatwierdzenia)
- Możliwość posiadania własnego laboratorium i szklarni
- Możliwość tworzenia medykamentów na poziomie S (tylko tych, których ścieżki są w pełni ukończone)

Wymagania:
- Wytworzenie 10 różnych medykamentów swojej ścieżki
- Wytworzenie 30 medykamentów poziomu A
- Skorzystanie z wytworzonych przez siebie medykamentów 30 razy
- Trening zdolności alchemicznych w Kraju Ognia (100 dawek treningowych koncentracji)

===============

Z1 - Medyk bojowy
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi A
- +5 siły
- +5 szybkości

Wymagania:
- Użycie technik medycznych rangi B 15 razy
- Trening zdolności medycznych (60 dawek treningowych koncentracji)

===============

H1 - Zaawansowana transfuzja chakry
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 5.000/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.

Wymagania:
- Transfuzja łącznie 50.000 chakry
- Podjęcie leczenia urazów 10 osób

===============

H2 - Zaawansowana transfuzja chakry II
Otrzymane:
- Możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny lub na niewielką odległość (do 5 metrów), obie osoby muszą być w bezruchu) w tempie 7.500/turę. Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.

Wymagania:
- Transfuzja łącznie 100.000 chakry
- Podjęcie leczenia urazów 10 osób
- Uratowanie życia 2 osobom

===============

I1 - Medyk w przedpolu
Otrzymane:
- +5 zręczności
- +5 siła
- +5 szybkość

Wymagania:
- Wzięcie udziału w 10 walkach
- Zastosowanie medycznych technik na 5 osobach

===============

I2 - Medyk w przedpolu II
Otrzymane:
- +10 zręczności
- +10 siła
- +10 szybkość

Wymagania:
- Wzięcie udziału w 15 walkach
- Zastosowanie medycznych technik na 10 osobach

===============

Z2 - Medyk bojowy II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik medycznych rangi S
- +5 siły
- +5 szybkości

Wymagania:
- Użycie technik medycznych rangi A 10 razy
- Trening zdolności medycznych (80 dawek treningowych koncentracji)
- Wzięcie udziału w 25 walkach
- uratowanie życia 5 osobom

===============

J1 - Naosu no Jutsu
Otrzymane:
- Możliwość leczenia ran ciężkich całego ciała (nie wewnętrznych) poprzez ugryzienie. Koszt chakry: 5.000

Wymagania:
- Trening zdolności medycznych (80 dawek treningowych koncentracji)
- Uratowanie życia łącznie 5 osobom
- Odnalezienie informacji o zdolności Naosu no Jutsu w Kraju Wody
- Odszukanie zwoju z zapiskami sekretów tej zdolności w Kraju Wody

===============

J2 - Naosu no Jutsu II
Otrzymane:
- Możliwość leczenia ran ciężkich i wewnętrznych całego ciała poprzez ugryzienie. Koszt chakry: 5.000

Wymagania:
- Trening zdolności medycznych (100 dawek treningowych koncentracji)
- Wyleczenie 15 osób dzięki Naosu no Jutsu
- Odnalezienie zaginionych informacji o Karin i jej zdolnościach

===============

X1 - Wyklęty
Otrzymane:
- Możliwość obrania sobie dowolnego miejsca na mapie jako swoje tajne laboratorium
- Możliwość przeprowadzania eksperymentów

Wymagania:
- Zdobycie informacji o sposobie przeprowadzania eksperymentów
- Szczegółowe zbadanie ciała martwego shinobi (40 dawek treningowych koncentracji)

===============

D1 - Transplantolog
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania zewnętrznych części ciała (ręce, nogi itp.)

Wymagania:
- Zdobycie 5 ciał ludzkich i przechowywanie ich w laboratorium

===============

E1 - Genetyk
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania fragmentów genotypu z jednego ciała do drugiego, co skutkuje przejęciem jednej cechy osoby z której pozyskano geny. Cecha ta będzie miała 50% swojej mocy

Wymagania:
- Wykonanie 5 eksperymentów genetycznych

===============

X2 - Wyklęty II
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia technik na podstawie swoich eksperymentów (maksymalnie poziom B)

Wymagania:
- Wykonanie 15 eksperymentów

===============

D2 - Transplantolog II
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania organów wewnętrznych (serce, wątroba itp.)

Wymagania:
- Wykonanie transplantacji przynajmniej 10 razy
- Pozyskanie przynajmniej 10 ciał do laboratorium

===============

D3 - Transplantolog III
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania organów delikatnych, takich jak oczy

Wymagania:
- Wykonanie transplantacji przynajmniej 20 razy
- Pozyskanie przynajmniej 20 ciał, w tym przynajmniej 5 to członkowie klanów z obudzonymi zdolnościami

===============

E2 - Genetyk II
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania fragmentów genotypu z jednego ciała do drugiego, co skutkuje przejęciem jednej cechy osoby z której pozyskano geny. Cecha ta będzie miała 100% swojej mocy

Wymagania:
- Przeszczepienie genów 15 razy, zbadanie skutków przeszczepu

===============

E3 - Genetyk III
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania fragmentów genotypu z jednego ciała do drugiego, co skutkuje przejęciem 2 cech osoby z której pozyskano geny. Cechy te będą miały 50% swojej mocy.

Wymagania:
- Przeszczepienie genów 20 razy, zbadanie skutków przeszczepu.

===============

D4 - Ekspert transplantologii
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania dowolnej części ciała samemu sobie.

Wymagania:
- Wykonanie transplantacji łącznie 50 razy
- Odnalezienie zapisków o tajnych sposobach przeszczepiania organów

===============

E4 - Ekspert genetyki
Otrzymane:
- Możliwość przeszczepiania niemal całego genotypu, dzięki czemu wszystkie cechy dawcy zostają przeniesione na biorcę.

Wymagania:
- Przeszczepienie genów łącznie 50 razy.
- Odnalezienie zapisków Kabuto Yakushiego o jego sposobach przeszczepiania genów

Ostatnio edytowany przez Morris (20-02-2013 19:35:41)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mecztv.pun.pl www.kibicebukowna.pun.pl www.plockieschronisko.pun.pl www.zseis1tazgora.pun.pl www.wszystkonatelefon.pun.pl