Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 12-02-2013 14:54:54

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Kenjutsu

Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Walka wręcz
- Walka na dystans

Wybór cechy E1 powoduje zwiększenie wymagań cechy D3 o 100% i odwrotnie.

http://i57.tinypic.com/t7hpjo.jpg



A1 - Kenjutsu
Otrzymane:
- Zręczność +10 (walcząc mieczem)
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi D

Wymagania:
- Trenowanie walki mieczem (30 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A2 - Dwa Ostrza
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z 2 mieczy jednocześnie
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi C

Wymagania:
- Trenowanie walki mieczem (40 dawek treningowych wytrwałości)
- Stoczenie 5 walk z użyciem miecza

===============

B1 - Szermierz
Otrzymane:
- Szybkość +5 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Stoczenie 5 walk z użyciem mieczy

===============

C1 - Kat
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z szerokich mieczy
- Siła +5 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Zabicie 1 osoby za pomocą miecza
- Trenowanie walki mieczem w Kraju Wody (30 dawek treningowych wytrwałości)

===============

D1 - Taniec 3 Mieczy
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z 3 mieczy jednocześnie
- Zręczność +5 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Odnalezienie Legendy o Tańcu mieczy w Kraju Błyskawicy
- Trenowanie walki mieczem przez w Kraju Błyskawicy (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B2 - Samuraj
Otrzymane:
- Możliwość nauki unikalnej techniki Samurai Sabre Technique
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi B
- Szybkość +15 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Odnalezienie legend o Samurajach i ich sposobie walki
- Trening walki mieczem (40 dawek treningowych wytrwałości)
- Stoczenie 10 walk z użyciem miecza

===============

C2 - Oprawca
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z olbrzymich mieczy
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi B
- Siła +15 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Zabicie 3 osób za pomocą miecza
- Trenowanie walki mieczem w Kraju Wody (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

D2 - Taniec 5 Mieczy
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z 5 mieczy jednocześnie
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi B
- Zręczność +15 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Odnalezienie Mistrza Tańca Mieczy w górach Kraju Błyskawic
- Trenowanie walki mieczem w Kraju Błyskawic (50 dawek treningowych wytrwałości)

===============

E1 - Iaido
Otrzymane:
- Zdolność Błyskawicznego Cięcia (stojąc maksymalnie 5m od wroga i mając dłoń na rękojeści broni, szermierz jest w stanie dobyć miecza i pojawić się tuż przed rywalem, atakując go zanim przeciwnik złoży jakąkolwiek pieczęć)
- Reakcja +20

Wymagania:
- Odnalezienie przedstawiciela Elity Samurajów w Kraju Herbaty i pokonanie go w walce na miecze
- Trening walki mieczem (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

D3 - Taniec 7 Mieczy
Otrzymane:
- Możliwość korzystania z 7 mieczy jednocześnie
- Używając w walce 7 mieczy, ruchy szermierza są nie do odczytania nawet przez Sharingan

Wymagania:
- Pokonanie w Pojedynku Mistrza Tańca Mieczy w górach Kraju Błyskawic
- Trenowanie walki mieczami w Dolinie Chmur i Błyskawic (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A3 - Fechmistrz
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi A
- Zręczność +10 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Stoczenie 15 walk używając jedynie Taijtusu i Kenjutsu
- Trenowanie walki mieczem (60 dawek treningowych wytrwałości)

===============

B3 - Szybkie Cięcie
Otrzymane:
- Szybkość +10 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem mieczy

===============

C3 - Potężny zamach
Otrzymane:
- Siła +10 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Trenowanie walki mieczem (40 dawek treningowych wytrwałości)

===============

A4 - Mistrz Miecza
Otrzymane:
- Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi S
- Zręczność +20 (walcząc mieczem)

Wymagania:
- Odnalezienie Legendy Mistrzów Miecza Ukrytej Mgły, w kraju Wody
- Spotkanie się z dowolnym z Mieczy Siedmiu Szermierzy Mgły
- Trenowanie walki mieczem w Kraju Wody (80 dawek treningowych wytrwałości)

Ostatnio edytowany przez Ricco (22-02-2013 02:00:58)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inteligentnydom.pun.pl www.ableton.pun.pl www.turniejefifa.pun.pl www.geobackupzar.pun.pl www.wojsko.pun.pl