4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wyjątkowa zdolność oparta zaawansowanej kontroli chakry.
Pozwala ona kontrolować piasek wzmocniony chakrą użytkownika.
Ilość piasku jak i zasięg kontroli zależy od stopnia zaawansowania zdolności Suna.
Wprawni shinobi są w stanie kontrolować połacie piasku zdolne do przykrycia całych wiosek.
Chociaż zdolność ta wymaga używania własnego, specjalnego piasku wypełnionego chakrą, to jest możliwość powiększania tych zasobów przez używanie naturalnego piasku z otoczenia.
Użytkownik tej zdolności jest również w stanie zmieszać piasek z minerałami spod ziemi, co pozwala stworzyć niezwykle silne zapory i techniki defensywne.
Perfekcja tej zdolności daje również niezwykle silną defensywnie umiejętność, dzięki której piasek użytkownika chroni go przed atakami, nawet bez jego wiedzy.
Dzięki temu trafienie takiego shinobi staje się niezwykle kłopotliwe.
Gaara opanował tę zdolność do perfekcji, co czyniło go wyjątkowo silnym shinobi.
Jego obrona absolutna nie raz uratowała mu życie, a jednoczesna zdolność atakowania, przechylała szalę zwycięstwa na jego stronę.
Jego opanowanie i umiejętności czyniły go niezwykle potężnym i zdolnym do kontrolowania przeogromnych ilości piasku.
Suna I poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na odległość 1m od siebie.
Koszt chakry: 500/turę
Suna II poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na odległość 5m od siebie.
Koszt chakry: 1.000/turę
Suna III poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na odległość 10m od siebie.
Koszt chakry: 2.000/turę
Suna IV poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na dowolną odległość w zasięgu wzroku.
Koszt chakry: 4.000/turę
Masa Piasku I poziom
Shinobi jest w stanie zmieszać piasek ze swojej gurdy, z tym z otoczenia. Proces ten trwa 3 tury i nie ogranicza czynności.
Dzięki temu użytkownik może kontrolować ilość piasku zdolną do zasypania obszaru o średnicy 10m.
Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Suna (przykład: Suna III poziomu - pozwala na kontrolę do 10m).
Koszt chakry: 6.000/turę
Masa Piasku II poziom
Shinobi jest w stanie kontrolować ogromne ilości piasku z otoczenia, bez potrzeby mieszania go z własnym.
Dzięki temu użytkownik może kontrolować ilość piasku zdolną do zasypania całej wioski.
Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Suna (przykład: Suna III poziomu - pozwala na kontrolę do 10m).
Koszt chakry: 10.000/turę
Obrona Absolutna I poziom
Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, o ile użytkownik jest świadomy ataku (np. go widzi).
Koszt chakry: 1.000/turę
Obrona Absolutna II poziom
Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, nawet jeżeli użytkownik nie jest świadom ataku.
Koszt chakry: 1.000/turę
====================
====================
Offline