Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 27-07-2014 10:51:22

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Medyk

http://i63.tinypic.com/23ud7us.jpg


W świecie shinobi, Medycy traktowani są z wielkim szacunkiem. Znani są z perfekcyjnej kontroli chakry, dzięki czemu są zdolni używać Medycznych Ninjutsu.
W każdym zespole, medyczny shinobi jest osobą najmocniej strzeżoną i chronioną.
Ich zdolności do leczenia w czasie walki, wykonywania skomplikowanych zabiegów czy nawet przeszczepów, są nieocenione.
Wprawny Medyk potrafi nie tylko uleczyć kompana, ale także przekazać mu swoją chakrę, pozwalając na dalszą walkę.
Zdolności medyczne są niezwykle różnorodne i nie ograniczają się do umiejętności leczenia, przekazywania chakry, czy przeszczepów.
Wykwalifikowany medyczny shinobi potrafi tworzyć rozmaite medykamenty wspierające jego lub innych w boju.
Jest również zdolny przeprowadzać wszelakie eksperymenty, które nie zawsze są dobrze postrzegane przez innych shinobi, bądź władze wioski.

Piąta Hokage - Tsunade, była najbardziej znanym medycznym shinobi na świecie.
Jej zdolności leczenia innych były niewyobrażalne, a techniki stosowane na sobie, nie raz ratowały jej życie od pewnej śmierci.
Była jednym z nielicznych medycznych shinobi zdolnych do walki na froncie bez ryzyka utraty życia. To w oparciu o te umiejętności stworzyła ona
czwarty punkt tzw. Kodeksu Medycznych Shinobi.


Transfer chakry I poziom
Shinobi ma możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu). Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Przekaz chakry: 500/turę


Transfer chakry II poziom
Shinobi ma możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu). Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Przekaz chakry: 1.000/turę


Transfer chakry III poziom
Shinobi ma możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, obie osoby muszą być w bezruchu). Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Przekaz chakry: 5.000/turę


Transfer chakry IV poziom
Shinobi ma możliwość przekazania chakry innej osobie (poprzez bezpośredni kontakt fizyczny, lub na odległość do 5m, obie osoby muszą być w bezruchu). Medykowi musi pozostać minimum 10% maksymalnego poziomu chakry.
Przekaz chakry: 7.500/turę


Naosu no Jutsu I poziom
Medyk ma wyjątkową zdolność leczenia ran ciężkich (nie wewnętrznych), każdego kto go ugryzie (nawet siebie).
Koszt chakry: 5.000


Naosu no Jutsu II poziom
Medyk ma wyjątkową zdolność leczenia ran ciężkich i wewnętrznych, każdego kto go ugryzie (nawet siebie).
Koszt chakry: 5.000


====================


Drzewko Rozwoju - Medyk


====================


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.preity.pun.pl www.shinobizycie.pun.pl www.gry-online.pun.pl www.fifka.pun.pl www.worldofdigimon.pun.pl