4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Jiton
A1 - Suna
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi D
- Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na odległość 1m. Koszt chakry: 500/turę
Wymagania:
- Zdobycie informacji o zdolności Suna
- Trening pod okiem użytkownika zdolności Suna (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Kontrola Piasku I
Otrzymane:
- Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na odległość 5m. Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 10 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
===============
B2 - Kontrola Piasku II
Otrzymane:
- Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na odległość 10m. Koszt chakry: 2.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 20 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
===============
B3 - Mistrzowska Kontrola Piasku
Otrzymane:
- Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na dowolną odległość w zasięgu wzroku. Koszt chakry: 4.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 40 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
===============
C1 - Piaskowe Ninjutsu I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi C
Wymagania:
- Użycie technik Suna rangi D 25 razy
- Trening Kontroli Piasku (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
C2 - Piaskowe Ninjutsu II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi B
Wymagania:
- Użycie technik Suna rangi C 20 razy
- Trening Kontroli Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
C3 - Piaskowe Ninjutsu III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi A
Wymagania:
- Użycie technik Suna rangi B 15 razy
- Trening Kontroli Piasku (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
C4 - Mistrzowskie Piaskowe Ninjutsu
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi S
Wymagania:
- Użycie technik Suna rangi A 10 razy
- Trening Kontroli Piasku (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
D1 - Masa piasku
Otrzymane:
- Umiejętność mieszania Własnego Piasku (z gurdy) z piaskiem z otoczenia (trwa 3 tury, nie ogranicza czynności) w celu kontroli większej ilości piasku. Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Kontrola Piasku (przykład: cecha B2 - pozwala na kontrolę do 10m). Koszt chakry kontroli dużych (zdolnych do zasypania obszaru o średnicy 10m) ilości piasku: 6.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 50 walk z użyciem Kontroli Piasku
===============
D2 - Pustynny piasek
Otrzymane:
- Umiejętność Kontroli ogromnych ilości (bez ograniczenia) dowolnego piasku, bez potrzeby mieszania go z własnym. Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Kontrola Piasku (przykład: cecha B2 - pozwala na kontrolę do 10m). Koszt chakry kontroli ogromnych (zdolnych do przykrycia całej wioski) ilości piasku: 10.000/turę
Wymagania:
- Stoczenie 100 walk z użyciem Kontroli Piasku
===============
E1 - Minerały
Otrzymane:
- Umiejętność mieszania Własnego Piasku (z gurdy) z minerałami z ziemi (trwa 3 tury, nie ogranicza czynności). Piasek może być wykorzystany do obrony przed bardzo silnymi technikami o właściwościach przebijających.
Wymagania:
- Odnalezienie Pustynnej Groty w Kraju Wiatru
- Dotarcie do najniższych jaskiń Pustynnej Groty i pokonanie Pustynnego Strażnika
- Trening Kontroli Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
F1 - Obrona Abolutna I
Otrzymane:
- Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, o ile użytkownik jest świadomy ataku (np. go widzi). Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania:
- Odnalezienie tajnych zapisków Gaary w Kraju Wiatru
- Trening Kontroli Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)
- Stoczenie 5 walk z posiadaczek Kekkei Genkai
===============
F2 - Obrona Abolutna II
Otrzymane:
- Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, nawet jeżeli użytkownik nie jest świadom ataku. Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania:
- Trening Kontroli Piasku (100 dawek treningowych koncentracji)
- Wygranie 5 walk z posiadaczek Kekkei Genkai
===============
G1 - Perfekcja Kontroli Piasku
Otrzymane:
- Noszona gurda z piaskiem przenika chakrą użytkownika. Od tej pory gurda zbudowana jest w całości z piasku użytkownika i nie ogranicza jego ruchów - znika kara do statystyk za noszona gurdę z piaskiem
Wymagania:
- Stoczenie 100 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
Offline