4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew:
- Władca Marionetek
- Shiro Hebi
- Sensor
- Jiongu
- Kibaku Nendo
Wybór cech D, E, lub F zwiększa wymagania pozostałych z nich o tym samym numerze o 100%.
A1 - Kikaichū no Jutsu
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Kikaichū no Jutsu rangi D
- Umiejętność swobodnej kontroli pojedynczych owadów
- Ciało użytkownika zamieszkują owady w liczbie 10.000
Wymagania:
- Przynależność do klanu Aburame (lub odkrycie tej przynależności)
- Zdobycie informacji o zdolności Kikaichū no Jutsu od jej użytkownika
- Spotkanie się z dowolną techniką Kikaichū no Jutsu
- Zdobycie małego roju owadów i zamkniecie go w pojemniku na czas treningu
- Trening pod okiem użytkownika Kikaichū no Jutsu (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Rój I
Otrzymane:
- Liczba owadów w ciele użytkownika rośnie do 20.000 (owady mnożą się na tyle szybko, że w miejsce tych zniszczonych w walce natychmiast pojawiają się nowe)
Wymagania:
- Zastosowanie technik Kikaichū no Jutsu w 10 walkach
===============
C1 - Owadzie Ninjutsu I
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Kikaichū no Jutsu rangi C
Wymagania:
- Trening panowania nad rojem (70 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie techniki Kikaichū no Jutsu rangi D 25 razy
===============
B2 - Rój II
Otrzymane:
- Liczba owadów w ciele użytkownika rośnie do 50.000 (owady mnożą się na tyle szybko, że w miejsce tych zniszczonych w walce natychmiast pojawiają się nowe)
Wymagania:
- Zastosowanie technik Kikaichū no Jutsu w 20 walkach
===============
C2 - Owadzie Ninjutsu II
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Kikaichū no Jutsu rangi B
Wymagania:
- Trening panowania nad rojem (80 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie techniki Kikaichū no Jutsu rangi C 20 razy
===============
B3 - Rój III
Otrzymane:
- Liczba owadów w ciele użytkownika rośnie do 80.000 (owady mnożą się na tyle szybko, że w miejsce tych zniszczonych w walce natychmiast pojawiają się nowe)
Wymagania:
- Zastosowanie technik Kikaichū no Jutsu w 30 walkach
===============
C3 - Owadzie Ninjutsu III
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Kikaichū no Jutsu rangi A
Wymagania:
- Trening panowania nad rojem (90 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie techniki Kikaichū no Jutsu rangi B 15 razy
===============
B4 - Kontrola Roju
Otrzymane:
- Liczba owadów w ciele użytkownika rośnie do 100.000 (owady mnożą się na tyle szybko, że w miejsce tych zniszczonych w walce natychmiast pojawiają się nowe)
- Użytkownik posiada pełną swobodną władzę nad całym rojem - dowolność zastosowań zwykłych owadów ze swojego ciała. Koszt chakry: 2.000/turę
Wymagania:
- Zastosowanie technik Kikaichū no Jutsu w 50 walkach
- Odnalezienie Wielkiego Roju w Kraju Herbaty i pokonanie Królowej Roju w walce
===============
C4 - Mistrzowskie Owadzie Ninjutsu
Otrzymane:
- Możliwość nauki i tworzenia technik Kikaichū no Jutsu rangi S
Wymagania:
- Trening panowania nad rojem (100 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie techniki Kikaichū no Jutsu rangi A 10 razy
===============
D1 - Nosiciel I
Otrzymane:
- Owady w ciele użytkownika zapewniają mu odporność na trucizny rangi D i C
Wymagania:
- Wyleczenie się 10 razy z dowolnej trucizny za pomocą antidotum
===============
D2 - Nosiciel II
Otrzymane:
- Owady w ciele użytkownika zapewniają mu odporność na trucizny rangi B
Wymagania:
- Wyleczenie się 20 razy z dowolnej trucizny za pomocą antidotum
===============
E1 - Symbioza I
Otrzymane:
- Owady w ciele użytkownika są w stanie wyleczyć lekkie rany zewnętrzne w ciągu 2 tur. Połowa owadów jest w tym czasie niedostępna. Koszt chakry: 2.000/ranę
Wymagania:
- Zostanie wyleczonym przez medyczne ninjutsu 10 razy
===============
E2 - Symbioza II
Otrzymane:
- Owady w ciele użytkownika są w stanie wyleczyć lekkie obrażenia wewnętrzne oraz rany poważne, nie zagrażające życiu w ciągu 3 tur. Połowa owadów jest w tym czasie niedostępna. Koszt chakry: 5.000/ranę
Wymagania:
- Uleczenie 30 ran za pomocą owadów
===============
F1 - Hodowca Owadów I
Otrzymane:
- Użytkownik jest w stanie wyhodować specjalny gatunek owadów o wyjątkowych cechach, który stanowi 10% populacji owadów w jego ciele (łączna ilość owadów nie rośnie). Zgłaszanie nowego gatunku odbywa się w dziale Eksperymenty. Owady mogą być wykorzystywane jedynie do wykonania Własnych Technik Kikaichū no Jutsu
Wymagania:
- Odnalezienie tajnych informacji o Torune Aburame
- Odnalezienie dowolnego Hodowcy owadów i wysłuchanie jego rad
- Trening nad kontrolą owadów (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
F1 - Hodowca Owadów II
Otrzymane:
- Populacja nowego gatunku owadów rośnie do 20% owadów w ciele użytkownika (łączna ilość owadów nie rośnie). Nowy gatunek może być wykorzystywany do dowolnej techniki Kikaichū no Jutsu
Wymagania:
- Trening nad kontrolą owadów (150 dawek treningowych koncentracji)
- Użycie specjalnego gatunku owadów w 20 walkach
Offline