4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
A1 - Trening reakcji
Otrzymane:
- Reakcja +5
Wymagania:
- W zależności od ilości posiadanych punktów reakcji:
1-99 (posiadane punkty x1 - np. 30 pkt = 30 dawek treningowych wytrwałości)
100+ (posiadane punkty x1,5 - np. 120 pkt = 180 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Ucho Wewnętrzne I
Otrzymane:
- Reakcja +5
- Zdolność do usłyszenia broni miotanej lub jutsu z odległości 5m
Wymagania:
- 40 punktów reakcji
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
B2 - Ucho Wewnętrzne II
Otrzymane:
- Reakcja +5
- Zdolność do usłyszenia obecności poruszającego się przeciwnika, z odległości 5m
Wymagania:
- 60 punktów reakcji
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
B3 - Ucho Wewnętrzne III
Otrzymane:
- Reakcja +5
- Zdolność do usłyszenia broni miotanej lub jutsu z odległości 10m
Wymagania:
- 80 punktów reakcji
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
B4 - Słuch Absolutny
Otrzymane:
- Zdolność do usłyszenia obecności przeciwnika będącego w bezruchu, z odległości 10m
Wymagania:
- 100 punktów reakcji
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Stoczyć 10 walk, w czasie których ograniczono widoczność do zera
===============
C1 - Pole Widzenia I
Otrzymane:
- Reakcja +5
- Automatyczne dostrzeganie wszelkich śladów (przy tropieniu)
Wymagania:
- 40 punktów reakcji
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
C2 - Pole Widzenia II
Otrzymane:
- Reakcja +5
- Zwiększenie pola widzenia do tego stopnia, że nie trzeba skupiać spojrzenia na danej części ciała by zwracać na nią uwagę - wystarczy skupiać wzrok na całym przeciwniku
Wymagania:
- 60 punktów reakcji
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
C3 - Pole Widzenia III
Otrzymane:
- Reakcja +5
- Umiejętność dostrzegania stalowych żyłek
Wymagania:
- 80 punktów reakcji
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
C4 - Jasnowidzący
Otrzymane:
- Umiejętność dostrzegania każdej pułapki w bezpiecznej odległości od niej
Wymagania:
- 100 punktów reakcji
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Wytropienie 10 osób bez zdemaskowania swojej obecności
Offline