4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
A1 - Trening wytrzymałości
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
Wymagania:
- W zależności od ilości posiadanych punktów wytrzymałości:
1-99 (posiadane punkty x1 - np. 30 pkt = 30 dawek treningowych wytrwałości)
100+ (posiadane punkty x1,5 - np. 120 pkt = 180 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Przetrwanie I
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
- Organizm przestaje odczuwać zmęczenie, przez co przeciwnik nie jest w stanie ocenić kondycji, w jakiej jest shinobi
Wymagania:
- 40 punktów wytrzymałości
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
B2 - Przetrwanie II
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
- Organizm jest odporny na wychłodzenie (spowodowane pogodą), oraz nie grozi mu odwodnienie (wędrując przez pustynię)
Wymagania:
- 60 punktów wytrzymałości
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
B3 - Przetrwanie III
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
- Odporność na ogłuszenie
Wymagania:
- 80 punktów wytrzymałości
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
B4 - Skała
Otrzymane:
- Odporność na paraliż i utratę przytomności wywołaną przemęczeniem
Wymagania:
- 100 punktów wytrzymałości
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Oprzeć się 20 próbom ogłuszenia w walce
===============
C1 - Upór I
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
- o\Odporność na ból wywołany ciosem o sile mniejszej niż 30
Wymagania:
- 40 punktów wytrzymałości
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
C2 - Upór II
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
- Odporność na ból wywołany ciosem o sile mniejszej niż 50
Wymagania:
- 60 punktów wytrzymałości
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
C3 - Upór III
Otrzymane:
- Wytrzymałość +5
- Odporność na ból wywołany złamaniem kości
Wymagania:
- 80 punktów wytrzymałości
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
C4 - Niezłomność
Otrzymane:
- Odporność na wszelki ból fizyczny z wyjątkiem ran i obrażeń zagrażających życiu
Wymagania:
- 100 punktów wytrzymałości
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Być w stanie bliskim śmierci i przeżyć
Offline