4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
A1 - Trening szybkości
Otrzymane:
- Szybkość +5
Wymagania:
- W zależności od ilości posiadanych punktów szybkości:
1-99 (posiadane punkty x1 - np. 30 pkt = 30 dawek treningowych wytrwałości)
100+ (posiadane punkty x1,5 - np. 120 pkt = 180 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Długodystansowiec I
Otrzymane:
- Szybkość +5
- Wytrzymałość +2
Wymagania:
- 40 punktów szybkości
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
B2 - Długodystansowiec II
Otrzymane:
- Szybkość +5
- Wytrzymałość +2
Wymagania:
- 60 punktów szybkości
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
B3 - Długodystansowiec III
Otrzymane:
- Szybkość +5
- Wytrzymałość +3
Wymagania:
- 80 punktów szybkości
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
B4 - Kurier
Otrzymane:
- Szybkość +10
Wymagania:
- 100 punktów szybkości
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Wykonanie 5 misji kurierskich
===============
C1 - Sprinter I
Otrzymane:
- Szybkość +5
- Składanie pieczęci do wykonania techniki jest szybsze i trwa tyle, jakby wymagało 1 znaku mniej. (wykonywanie gestów musi trwać przynajmniej tyle, ile złożenie jednej pieczęci)
Wymagania:
- 40 punktów szybkości
- 60 dawek treningowych wytrwałości
===============
C2 - Sprinter II
Otrzymane:
- Szybkość +5
- Zdolność do błyskawicznego przemieszczania się na krótkie odległości (do 5 metrów)
Wymagania:
- 60 punktów szybkości
- 70 dawek treningowych wytrwałości
===============
C3 - Sprinter III
Otrzymane:
- Szybkość +5
- Składanie pieczęci do wykonania techniki jest szybsze i trwa tyle, jakby wymagało 1 znaku mniej. (wykonywanie gestów musi trwać przynajmniej tyle, ile złożenie jednej pieczęci)
Wymagania:
- 80 punktów szybkości
- 80 dawek treningowych wytrwałości
===============
C4 - Cień
Otrzymane:
- Zdolność do błyskawicznego przemieszczania się na krótkie i średnie odległości (do 15 metrów)
Wymagania:
- 100 punktów szybkości
- 100 dawek treningowych wytrwałości
- Złapanie i zabicie 5 szybkich zwierząt (tygrys, gepard itp.)
Offline